SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Spadła sprzedaż dwutygodników telewizyjnych, „Tele Świat” liderem

W maju 2013 roku wszystkie dwutygodniki z programem telewizyjnym zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „TV 14”. Liderem zestawienia pozostał „Tele Świat”.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem magazynu „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer) w maju 2013 roku wyniosła 365 499 egz. Była ona o 3,12 proc. mniejsza niż w analogicznym okresie rok wcześniej.

Na drugim miejscu znalazł się także wydawany przez Bauera dwutygodnik „TV 14”, który w analizowanym okresie miał wynik na poziomie 204 060 egz. Magazyn ten zanotował największą stratę w zestawieniu wynoszącą 9,73 proc.

Trzecie pozycję w rankingu zajął „Ekran TV” (Press-Media) ze średnią sprzedażą ogółem w maju 2013 roku na poziomie 65 058 egz., po spadku o 8,74 proc.

Wirtualnemedia.pl

maj

ZKDP

2013

2012

Tytuł

Sprzedaż ogółem

Tele Świat

365 499

377 275

TV14

204 060

226 052

Ekran TV

65 058

71 287


W porównaniu do kwietnia br. także wszystkie dwutygodniki telewizyjne zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „TV 14” - było to 6,62 proc.

Wirtualnemedia.pl

2013

ZKDP

maj

kwiecień

Tytuł

Sprzedaż ogółem

Tele Świat

365 499

383 016

TV14

204 060

218 519

Ekran TV

65 058

66 774

Dołącz do dyskusji: Spadła sprzedaż dwutygodników telewizyjnych, „Tele Świat” liderem

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl