SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Społeczność LGBT mocno zaangażowana medialnie

Lesbijki, geje, osoby biseksualne i transgenderyczne regularnie korzystają z mediów. Najchętniej odwiedzają witryny i blogi związane ze społecznością LGBT - wynika z badania firmy Community Marketing.

W ciągu 7 dni poprzedzających badanie witryny i blogi poświęcone tematyce LGBT odwiedziło 67 proc. gejów i 58 proc. lesbijek z USA. Ponad 1/3 z nich stwierdziła, że w ostatnich 12 miesiącach zwiększyła częstotliwość odwiedzania tego typu stron.

Następne w kolejności aktywności medialne wśród osób homoseksualnych zza oceanu to oglądanie telewizji, odwiedzanie mainstreamowych serwisów internetowych i blogów oraz czytanie gazet głównego nurtu. Za nimi znalazły się poświęcone LGBT e-mailowe newslettery oraz publikacje lokalne.

Ogółem homoseksualni mężczyźni częściej niż kobiety konsumują niemal każdy rodzaj mediów.

Badanie wykazało także sporą akceptację w społeczności LGBT dla reklam. Około 40 proc. gejów, lesbijek i osób biseksualnych "lubi" firmowe strony na Facebooku, a 34 proc. mężczyzn i 27 proc. kobiet klika w reklamy w tym społecznościowym serwisie. Jednak co warte odnotowania, 27 proc. mężczyzn i 31 proc. kobiet nie angażuje się w żadne powiązane z reklamami aktywności.

Jako marki najbardziej przyjazne społeczności LGBT, badani z USA wymienili Starbucks, JCPenney, Target, Apple i Amazon. Natomiast 75 proc. respondentów bojkotuje sieć fast-foodów Chick-fil-A, której dyrektor sprzeciwia się legalizacji homoseksualnych małżeństw.

Badanie "2013 LGBT Community Survey" zostało przeprowadzone przez firmę Community Marketing w maju i czerwcu 2013 r. wśród ponad 30 tys. osób ze społeczności LGBT z ponad 100 krajów (ponad 14 tys. z USA).

Dołącz do dyskusji: Społeczność LGBT mocno zaangażowana medialnie

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
tolerancyjny
W mediach dewianci mają bardzo silną reprezentację, nieadekwatną do udziału w społeczeństwie, i poparcie. Czytając gazety, portale czy oglądając TV, można odnieść wrażenie, że pederastów i innych dziwolągów jest 50 proc. albo i więcej, a to może w porywach 2 proc.
0 0
odpowiedź
User
Zbee
"Postęp" polega na powrocie do czasów Sodomy i Gomory
0 0
odpowiedź
User
TFM
Nie Sodoma i Gomora tylko normalnosc. Kazdy ma prawo do szczescia a 2% to calkiem spora liczba osob, ktora ma prawo do normalnego zycia.
0 0
odpowiedź