SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Spotify z pierwszą globalną dynamiczną kampanią audio dla Michelob Ultra

Spotify we współpracy z siecią reklamową Dentsu Aegis Network i firmą Budweiser rozpoczął pierwszą globalną, tzw. dynamiczną kampanię audio wspierającą niskokaloryczne piwo Michelob Ultra.

Akcja pod hasłem „Michelob Marathon” wykorzystuje rosnące zainteresowanie konsumentów na zdrowe alternatywy  w różnych aspektach życia. Skierowana jest do osób poszukujących równowagi między dbaniem o swoje ciało a aktywnym życiem towarzyskim.

W jej ramach spersonalizowane treści będą dostarczane biegaczom na podstawie ich lokalizacji, czasu lokalnego i pogody przed rozpoczęciem treningu, z dodatkowymi komunikatami wzmacniającymi ten przekaz podczas ćwiczeń i odpoczynku.

Każda reklama zaprasza użytkowników Spotify Free do odwiedzenia mikrostrony „Miles of Michelob Ultra”, z której mogą pobrać spersonalizowane listy odtwarzania Spotify.

- Jesteśmy bardzo podekscytowani, że jesteśmy pierwszą marką, która korzysta z tej innowacyjnej technologii w skali globalnej w Spotify. Dzięki Michelob Ultra chcemy inspirować ludzi do aktywnego życia, a maraton Michelob z Spotify to świetna platforma do tego  - powiedział Tim Deeks, menedżer ds. marketingu w Michelob Ultra.

Premiera kampanii ma miejsce w Wielkiej Brytanii i Meksyku, a w późniejszym czasie pojawi się na innych rynkach na świecie.

 

Dołącz do dyskusji: Spotify z pierwszą globalną dynamiczną kampanią audio dla Michelob Ultra

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl