SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Sprawa „Jesz Burgera” pomogła programowi Magdy Gessler

Drugą serię „Kuchennych rewolucji” Magdy Gessler śledzi w TVN średnio 1,87 mln widzów. Największym zainteresowaniem cieszył się jak dotąd trzeci odcinek produkcji, który został wyemitowany tuż po opisywanej przez media potyczce restauratorki z Jesz Burgerem.

Chodzi o wizytę Magdy Gessler w lubelskim Jesz Burgerze, którą widzowie mogli zobaczyć w drugim odcinku "Kuchennych Rewolucji” w TVN. Zorganizowana przez Gessler metamorfoza nie powiodła się i restauratorka wystawiła lokalowi  w swoim programie skrajnie negatywną recenzję. Sprawę opisywały media, a Jesz Burger został skontrolowany przez sanepid.

Średni udział w rynku programu po trzech odcinkach wyniósł 20,36 proc. w grupie 4+ oraz 25,44 proc. w grupie 16-49. Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla portalu Wirtualnemedia.pl ostatni, rekordowy jak dotąd, odcinek miał odpowiednio 23,35 i 30,3 proc. udziału w rynku (4+ i 16-49).

Średnia widownia pierwszych trzech odcinków premierowej serii formatu, emitowanej wiosną br., wyniosła 2,56 mln osób, ale udziały były zbliżone do obecnych - wyniosły odpowiednio 20,68 proc. i 24,59 proc. (więcej na ten temat).
 

DATA AMR SHR % SHR% (16-49)
04-09-2010 1712249 18,65% 21,66%
11-09-2010 1613978 18,80% 23,73%
18-09-2010 2276974 23,35% 30,30%
średnio 1867846 20,36% 25,44%
Średnio 2009 1642423 17,78% 20,72%


TVN w trakcie „Kuchennych rewolucji” zajmuję drugą pozycję na rynku. Liderem była TVP1 z 24,11 proc. udziału. Kolejne miejsca przypadły Polsatowi i TVP2. Wśród widzów między 16 a 49 rokiem życia program Gessler był w minionych tygodniach numerem jeden. 

stacja AMR SHR % SHR % (16-49)
TVP1 2213349 24,11% 19,61%
TVN 1867846 20,36% 25,44%
POLSAT 1081540 11,78% 12,73%
TVP2 1053398 11,48% 7,69%


Program cieszy się popularnością przede wszystkim wśród kobiet, mieszkańców małych oraz największych miast między 25 a 39 rokiem życia. 

Kuchenne Rewolucje ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 33,75% 70
  Kobiety 66,25% 128
Wiek  4-9 1,72% 29
   10-15 4,17% 59
  16 - 19 2,91% 50
  20 - 24 3,52% 43
  25 - 29 11,94% 134
  30 - 34 10,79% 132
  35 - 39 7,99% 113
  40 - 44 5,37% 83
  45 - 49 8,30% 117
  50 - 54 11,99% 145
  55 - 59 9,50% 125
  60+ 21,79% 112
Wlk. miasta Wieś 24,99% 64
  < 50 tys. 28,23% 117
  50-100 tys. 13,19% 154
  100-200 tys. 8,47% 106
  > 200 tys. 25,12% 123
Zawód Top management 9,13% 118
  Pracownicy średniego szczebla 22,22% 153
  Pracownicy fizyczni i rolnicy 17,75% 88
  Emeryci 30,17% 121
  Inni 20,74% 64
Wykształcenie Podstawowe 46,97% 102
  Średnie 30,70% 104
  Wyższe 16,44% 144
  Inne 5,89% 45


W programie „Kuchenne rewolucje” znana restauratorka Magda Gessler stara się wyciągnąć upadające lokale kulinarne z tarapatów. Na pomoc każdej restauracji ma cztery dni. Producentem wykonawczym show jest firma Constantin Entertainment.

Dołącz do dyskusji: Sprawa „Jesz Burgera” pomogła programowi Magdy Gessler

14 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
magda
wspaniały,pouczający program pod warunkiem,że właściciel posłucha mądrej pani Magdy Gessler....BRAWO TVN
20 12
odpowiedź
User
iza
Program jest baaaardzo fajny.
20 12
odpowiedź
User
aga-aa
szkoda, że Pani Magda nie bierze pod uwagę realiów mniejszych miast od Warszawy...
20 12
odpowiedź