SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„National Geographic Polska” na czele sprzedaży, choć stracił najwięcej

W segmencie miesięczników podróżniczych w listopadzie ub.r. liderem sprzedaży nadal był „National Geographic Polska”. Tytuł ten jednak odnotował największy spadek w zestawieniu. Jedyny wzrost odnotowały „Podróże” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem miesięcznika „National Geographic Polska” (Grupa Burda) w listopadzie 2018 roku wyniosła 23 368 egz. Była ona o 21,90 proc. niższa, niż w analogicznym miesiącu rok wcześniej. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Na drugim miejscu znalazł się także wydawany przez Burdę „NG Traveler”. Sprzedał się on w liczbie 16 845 egz., po spadku o 15,75 proc.

Trzecią pozycję zajął miesięcznik „Podróże” (ZPR Media). Jego wynik sprzedażowy w analizowanym okresie zwiększył się o 0,60 proc. i uplasował się na poziomie 8 047 egz. Tytuł ten jako jedyny odnotował wzrost sprzedaży.

W listopadzie 2018 roku w porównaniu do października 2018 roku dwa z trzech tytułów zanotowały wzrosty, a liderem pod tym względem były „Podróże” - było to 8,17 proc.

Jedyny spadek, wynoszący 9,70 proc., odnotował „NG Traveler”.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.

Dołącz do dyskusji: „National Geographic Polska” na czele sprzedaży, choć stracił najwięcej

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ach
brawo Agnieszka Franus!
0 0
odpowiedź
User
buc
Zwolnić NOCUŃ!!!!!!!!!!!!!!!!
0 0
odpowiedź
User
sam smith
Brawo Aga, ale co tym wydawnictwie robi jeszcze NOCUŃ. Poza gigantycznym, rzecz jasna, obciachem. Brak klasy (wszyscy widzą, jak to coś wygląda), i brak minimalnej wiedzy. Ale jak widać wystarczy umieć szacher macher i jest się na eksponowanym stanowisku.
0 0
odpowiedź