SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Stacje informacyjne w górę

Gorące wydarzenia społeczne sprawiły, że stacje informacyjne były w czerwcu chętniej oglądane niż miesiąc czy rok wcześniej. Największy wzrost odnotowała TVN24. Co z TVP3, Superstacją i TV Biznes?

Informacyjny kanał Grupy TVN podniósł w czerwcu br. swoje udziały w rynku w porównaniu z analogicznym miesiącem zeszłego roku o 1,24 p. proc. do 2,95 proc. - wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.

Mimo tak dużego wzrostu TVN24 nie udało się zagrozić pozycji TVP3, która również podwyższyła swoje udziały, ale jedynie o 0,09 p. proc. do 4,69 proc. Obie stacje zyskały też widzów w porównaniu do maja br.


Wszyscy 4+

Stacja Miesiąc Rok AMR AMR % SHR %
TVPReg/TVP3 Maj 2007 239 093 0,66% 4,34%

Czerwiec 2006 248 068 0,69% 4,60%

Czerwiec 2007 251 032 0,70% 4,69%
TVN24 Maj 2007 147 179 0,41% 2,67%

Czerwiec 2006 92 118 0,26% 1,71%

Czerwiec 2007 157 520 0,44% 2,95%

W grupie osób w wieku do 16 do 49 lat, w czerwcu br. w stosunku do czerwca 2006 roku TVN24 zyskała 0,87 p. proc., zaś TVP3 straciła 0,15 proc.




16 - 49

Stacja Miesiąc Rok AMR AMR % SHR %
TVPReg/TVP3 Maj 2007 69 894 0,37% 2,85%

Czerwiec 2006 81 716 0,43% 3,32%

Czerwiec 2007 74 831 0,40% 3,17%
TVN24 Maj 2007 47 248 0,25% 1,93%

Czerwiec 2006 33 135 0,17% 1,35%

Czerwiec 2007 52 447 0,28% 2,22%

Z kolei wśród widzów mających dostęp do telewizji kablowej i satelitarnej TVN24 osiągnęła rekordowy wzrost udziałów wynoszący 2,3 p. proc. i dzięki temu zajęła pozycję lidera z udziałami wynoszącymi 5,32 proc. TVP3 zanotowała spadek o 0,19 p. proc. do 3,7 proc.

Kabel/satelita




Stacja Miesiąc Rok AMR AMR % SHR %
TVPReg/TVP3 Maj 2007 104 118 0,55% 3,44%

Czerwiec 2006 118 449 0,61% 3,89%

Czerwiec 2007 109 665 0,58% 3,70%
TVN24 Maj 2007 147 179 0,77% 4,87%

Czerwiec 2006 92 118 0,47% 3,02%

Czerwiec 2007 157 520 0,83% 5,32%

Kanały o znacznie mniejszej widowni niż TVP3 czy TVN24, a więc tabloidowa Superstacja i ekonomiczna TV Biznes w czerwcu również zyskały nowych widzów. W zeszłym miesiącu z porównaniu z majem br. udziały Superstacji wzrosły o 0,03 p proc., zaś TV Biznes - o 0,01 p. proc.


Wszyscy 4+

Stacja Miesiąc Rok AMR AMR % SHR %
Superstacja Maj 2007 7 518 0,02% 0,14%

Czerwiec 2007 9 003 0,03% 0,17%
TV Biznes Maj 2007 1 168 0,00% 0,02%

Czerwiec 2007 1 422 0,00% 0,03%

W grupie komercyjnej, zysk Superstacji w stosunku miesięcznym to 0,02 proc., a TV Biznes - 0,01 proc.




16 - 49

Stacja Miesiąc Rok AMR AMR % SHR %
Superstacja Maj 2007 2 533 0,01% 0,10%

Czerwiec 2007 2 915 0,02% 0,12%
TV Biznes Maj 2007 580 0,00% 0,02%

Czerwiec 2007 610 0,00% 0,03%

Z kolei w grupie kablowo - satelitarnej, Superstacja powiększyła udziały o 0,05 p. proc,, a TV Biznes podobnie jak w poprzednich grupach o 0,01 proc.

Kabel/satelita




Stacja Miesiąc Rok AMR AMR % SHR %
Superstacja Maj 2007 7 518 0,04% 0,25%

Czerwiec 2007 9 003 0,05% 0,30%
TV Biznes Maj 2007 1 168 0,01% 0,04%

Czerwiec 2007 1 422 0,01% 0,05%

Dołącz do dyskusji: Stacje informacyjne w górę

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl