SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ströer zaprezentował nową ofertę 2008 roku

Ströer Out-of-Home Media zaprezentował nową ofertę sprzedażową na 2008 rok. W przyszłym roku ma pojawić się więcej nowoczesnych nośników, klienci mają otrzymać także dostęp do większej wiedzy na temat konsumentów.

Nowością oferty na 2008 rok jest sieć 20 Infoscreenów, czyli nośników, które pojawią się na głównych stacjach warszawskiego metra. Na cyfrowych ekranach będą prezentowane informacje biznesowe, sportowe, lifestylowe, kulturalne, przeplatane przekazami reklamowymi. Najwięcej nośników znajdzie się na stacji metra Centrum - pięć, cztery na stacji Politechnika, po trzy na stacjach Pole Mokotowskie, Świętokrzyska i Ratusz. Dwa nośniki zostaną zainstalowane na stacji Wilanowska.

"Zdecydowaliśmy o wprowadzeniu Infoscreenów na polski rynek, bo rośnie popyt na reklamy w metrze" - tłumaczy Janusz Malinowski, prezes Ströer Out-of-Home Media. - "Metro zapewnia dotarcie do ogromnej liczby odbiorców. Z danych wynika, że w 2006 roku korzystało z niego aż 106 milionów osób, to prawie dwukrotnie więcej niż w 2000 roku".

Grupa Ströer powołała także specjalny zespół, który doradza klientom jak najlepiej wykorzystać siłę reklamy ambientowej.

Dołącz do dyskusji: Ströer zaprezentował nową ofertę 2008 roku

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl