SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Strony główne: Onet i WP.pl łeb w łeb. W dół Interia, o2.pl i TVN24.pl

Wśród portali horyzontalnych zdecydowanie najpopularniejsze strony główne mają niezmiennie Onet.pl i WP.pl. W skali roku spore spadki na stronach głównych zanotowały Interii, o2.pl i TVN24.pl, a duże wzrosty - Wyborcza.pl i SE.pl.

W lutym br. stronę główną Onetu odwiedziło 10,82 mln realnych użytkowników, czyli 37,86 proc. wszystkich polskich internautów. Wykonali tam 443,75 mln odsłon, a każdy spędził przeciętnie 63 minuty i 46 sekund - pokazują wyniki badania Gemius/PBI opracowane przez Wirtualnemedia.pl. Analogiczna witryna WP.pl przy 206,5 tys. użytkowników mniej zanotowała 479,69 mln odsłon oraz 66 minut i 19 sekund średniego czasu korzystania przez odwiedzającego.

Na stronie głównej Interii 4,76 mln internautów wykonało 208,91 mln odsłon oraz spędziło średnio po 69 minut i 36 sekund. Gazeta.pl na takiej witrynie zanotowała 2,86 mln użytkowników, 87,44 mln odsłon oraz 61 minut i 32 sekund przeciętnego czasu korzystania, a o2.pl - 2,03 mln użytkowników, 24,7 mln odsłon oraz 67 minut średniego czasu korzystania.

Z kolei na stronie głównej TVN24.pl odwiedzający spędził przeciętnie aż prawie cztery godziny. Witryna zanotowała 1,28 mln użytkowników i 37,31 mln odsłon.

Znacznie mniejsze zasięgi mają strony główne największych portali gazet. Witryna Fakt.pl przy 420,1 tys. odwiedzających miała 25,65 mln odsłon oraz 50 minut i 51 sekund średniego czasu korzystania - wielokrotnie więcej od konkurencyjnych stron Wyborcza.pl (8,32 mln odsłon oraz 19 minut i 55 sekund przeciętnego czasu korzystania) i SE.pl (4,71 mln odsłon oraz 8 minut i 5 sekund średniego czasu korzystania).

W skali roku strona główna Onetu straciła 2,14 pkt proc. zasięgu, 63,25 mln odsłon oraz 6 minut i 48 sekund przeciętnego czasu spędzonego przez użytkownika (to odpowiednio 5,3, 12,5 i 9,6 proc. w dół). Natomiast analogiczna witryna WP.pl przy spadku zasięgu o 0,67 pkt proc. (1,8 proc.) zyskała 25,92 mln odsłon (5,7 proc. w górę) oraz 3 minuty i 20 sekund średniego czasu korzystania (5,3 proc.).

Strona główna Interii zanotowała spadki o 2,67 pkt proc. zasięgu i 10,23 mln odsłon (to 13,8 i 4,7 proc. w dół) przy wydłużeniu się przeciętnego czasu korzystania o 11 minut i 26 sekund (19,7 proc.), natomiast konkurencyjna strona o2.pl - o 2,24 pkt proc. zasięgu, 5,3 mln odsłon oraz 30 minut i 5 sekund średniego czasu korzystania (24, 17,7 i 21,9 proc. w dół).

Za to Wyborcza.pl na stronie głównej zyskała 0,64 pkt proc. zasięgu u 2,38 mln odsłon (to 41,8 i 40 proc. w górę) przy spadku przeciętnego czasu korzystania o 2 minuty i 2 sekundy (9,3 proc.), a SE.pl - 0,97 pkt proc. zasięgu i 717,5 tys. odsłon (115,5 i 18 proc. w górę) z jednoczesnym skróceniem średniego czasu o 8 minut i 29 sekund (czyli 51,2 proc.).

Strona główna TVN24.pl straciła 0,36 pkt proc. zasięgu, 735,1 tys. odsłon oraz 11 minut i 4 sekundy przeciętnego czasu korzystania (to 7,4, 1,9 i 4,4 proc. w dół), a analogiczna witryna Gazeta.pl przy minimalnym wzroście zasięgu (o 0,11 pkt proc., czyli 1,1 proc.) zanotowała spadek o 12,72 mln odsłon oraz 12 minut i 16 sekund średniego czasu korzystania (12,7 i 16,6 proc. w dół).

Dołącz do dyskusji: Strony główne: Onet i WP.pl łeb w łeb. W dół Interia, o2.pl i TVN24.pl

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
WP
Brawo Onet.
odpowiedź
User
Tm
Ach ta kreatywna księgowość, zabrali ruch o2 i chwała się wynikami WP :)
odpowiedź
User
h
medialny kał
odpowiedź