SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

'Superniania' zyskała widzów, ale przegrała z TVP 1

Trzecia seria emitowanego we wrześniu i październiku w TVN-ie reality show "Superniania" miała większą oglądalność niż nadawana rok temu druga seria produkcji. W paśmie emisji programu więcej widzów od TVN-u gromadziła tylko Jedynka.

Średnia oglądalność trzeciego sezonu "Superniani" (emitowana była w niedziele o 17.00, a jej ostatni odcinek nadano 2 listopada br.) wyniosła 2,15 mln zł widzów przy udziale w rynku na poziomie 18,86 proc. w 4+ i 22,63 proc. w 16-49 - wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.

To lepsze wyniki od tych, jakie miała pokazywana rok temu druga seria produkcji, która nadawana była pół godziny później i liczyła więcej odcinków, bowiem ostatnie jej wydanie wyemitowano 18 listopada 2007 r. Oglądało ją średnio 1,89 mln osób przy udziałach wynoszącym odpowiednio 15,19 proc. i 18,89 proc..

W paśmie nadawania "Superniani" (niedziele 17.00 - 17.55) TVN zajmowała pozycję wicelidera rynku telewizyjnego. Lepiej od stacji Waltera radziła sobie w tym czasie tylko Jedynka - nadawane na jej antenie "Teleeexpress" i teleturniej "300 proc. normy" gromadziły 3,4 mln widzów. Za TVN-em znalazły się: TVP 2 (gł. "Brzydula Betty" i mecze piłki nożnej; 1,92 mln) i Polsat (gł. "Halo Hans", "Strzał w 10", "Rodzina zastępcza plus"; 1,17 mln).

Reality show oglądały głównie kobiety, widzowie w wieku od 24 do 44 lat i pomiędzy 50. a 59. rokiem życia oraz mieszkańcy miast.

TVN z reklam emitowanych przy trzecim sezonie "Superniani" zarobiła w sumie 5,5 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Oglądalność trzeciej serii "Superniani" odcinek po odcinku


Wszyscy 4+
16-49
Data AMR SHR % SHR %
02-11-2008 2 279 524 16,98% 18,82%
26-10-2008 2 776 050 20,96% 25,77%
19-10-2008 2 495 017 20,71% 25,65%
12-10-2008 2 233 458 21,44% 27,63%
05-10-2008 2 157 106 19,54% 22,54%
28-09-2008 1 995 796 19,30% 21,94%
21-09-2008 2 059 900 16,57% 20,68%
14-09-2008 2 109 265 19,48% 22,99%
07-09-2008 1 218 272 13,89% 16,50%
średnia 2 146 918 18,86% 22,63%

Widownia konkurencyjnych stacji w czasie emisji reality show


Wszyscy 4+
Stacja AMR SHR %
TVP 1 3 399 626 29,81%
TVN - Superniania 2 146 918 18,86%
TVP 2 1 918 580 16,82%
Polsat 1 170 224 10,26%

Profil widowni "Superniani"



AFF ADH %
Płeć Mężczyźni 73 34,93%

Kobiety 125 65,07%
Wiek 4- 9 58 3,63%

10- 15 76 5,75%

16 - 19 72 4,50%

20 - 24 62 5,47%

25 - 29 109 9,33%

30 - 34 132 10,36%

35 - 39 112 7,54%

40 - 44 102 6,68%

45 - 49 89 6,86%

50 - 54 153 12,58%

55 - 59 151 10,88%

60+ 89 16,43%
Wlk.miasta Wieś 66 25,41%

< 50 tys. 101 24,03%

50-100 tys. 123 11,06%

100-200 tys. 133 10,57%

> 200 tys. 139 28,93%
Zawód Top management 112 9,25%

Pracownicy szczebla średniego 133 17,89%

Pracownicy fizyczni i rolnicy 97 18,98%

Emeryci 110 28,53%

Inne 77 25,34%
Wykształcenie Podstawowe 102 45,14%

Średnie 103 30,89%

Wyższe 122 14,59%

Inne 68 9,38%

Dołącz do dyskusji: 'Superniania' zyskała widzów, ale przegrała z TVP 1

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl