SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Szefowie marketingu ignorują serwisy społecznościowe

Ponad połowa dyrektorów ds. marketingu nie jest zainteresowana uwzględnieniem serwisów społecznościowych w swoich strategiach marketingowych.

Tylko 10 procent respondentów uczestniczących w badaniu przeprowadzonym przez firmę Epsilon przyznało, że w swoich marketingowych planach wykorzystywało strony serwisów społecznościowych - informuje serwis Brand Republic.

Tymczasem 55 procent badanych było nimi zainteresowanych w niewielkim stopniu lub w ogóle nie brało ich pod uwagę.

Z kolei 93 procent szefów marketingu stwierdziło, że obecna sytuacja gospodarcza będzie miała umiarkowany lub znaczący wpływ na ich działania marketingowe w następnych kilku miesiącach, a 70 procent zapowiada, że zmniejszy swoje nakłady na reklamę.

Badanie zostało przeprowadzone w październiku bieżącego roku wśród szefów marketingu zarządzających markami przynoszącymi dochód od 150 milionów do ponad 6 miliardów funtów.

źródło: Brand republic

Dołącz do dyskusji: Szefowie marketingu ignorują serwisy społecznościowe

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl