SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Taniec z Gwiazdami” stracił 550 tys. widzów, ale Polsat i tak dystansuje konkurencję

Szósta edycja „Tańca z Gwiazdami” gromadzi średnio 2,68 mln widzów, czyli o 550 tys. osób mniej niż czwarta odsłona widowiska emitowana jesienią ub.r. Polsat w czasie nadawania show jest jednak cały czas liderem rynku telewizyjnego.

„Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami” nadawany jest w Polsacie w piątki o godz. 20.05, począwszy od 2 września br. Średnia oglądalność trzech odcinków szóstej edycji show wyniosła 2,68 mln widzów, co przełożyło się na 19,56 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 14,15 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 15,62 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

W analizowanym okresie największą popularnością cieszył się trzeci odcinek widowiska. Obejrzało go 2,79 mln widzów.

Oglądalność „Tańca z Gwiazdami 6” odcinek po odcinku

Data

Godz.

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

02-09-2016

20:07 - 22:33

2 670 864

19,80%

09-09-2016

20:06 - 22:07

2 598 673

19,43%

16-09-2016

20:06 - 22:01

2 792 135

19,41%

Średnio:

2 683 982

19,56%

Dla porównania, czwartą odsłonę „Tańca” w Polsacie, emitowaną w piątki o 20.05 w analogicznym okresie ub.r., oglądało po trzech odcinkach 3,23 mln osób, przy udziale wynoszącym odpowiednio 22,25 proc. oraz 16,04 proc. Oznacza to, że talent-show stracił 550 tys. widzów.

Polsat w czasie emisji tanecznego formatu cały czas zajmuje pierwsze miejsce w całym rynku telewizyjnym. Druga lokata należy do TVP2, która nadaje wtedy końcówkę hitowych „Barwy szczęścia”, „O mnie się nie martw”, „Rodzinkę.pl” i początek „Artystów”, co daje jej 11,50 proc. udziału. Trzecie miejsce zajmuje TVN (filmy w paśmie „Superkino”; 9,84 proc.), a czwarte -  TVP2 (kroniki sportowe, „Pogodę”, serial „Gorzki smak cukru” i filmy fabularne; 8,09 proc.).

W grupie komercyjnej 16-49 liderem jest już jednak TVN, a dalej plasują się: Polsat, Dwójka i Jedynka. Z kolei w grupie 16-59 pierwszy jest Polsat, a dalsze miejsca zajmują tutaj odpowiednio: TVN, TVP2 i TVP1.

Widownia „Tańca z Gwiazdami 6” na tle konkurencji

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

16-59

AMR

SHR %

AMR

SHR %

AMR

SHR %

Polsat - Taniec z Gwiazdami 6

2 683 982

19,56%

743 777

14,15%

1 225 868

15,62%

TVP2

1 577 322

11,50%

539 491

10,26%

930 233

11,85%

TVN

1 349 509

9,84%

843 212

16,04%

1 095 435

13,95%

TVP1

1 110 412

8,09%

309 690

5,89%

579 043

7,38%

Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w sierpniu br. wyniósł 10,61 proc.

Dołącz do dyskusji: „Taniec z Gwiazdami” stracił 550 tys. widzów, ale Polsat i tak dystansuje konkurencję

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Adamo023
Blisko 500 tysięcy z zakresu 49-59. Od dawna wiadomo do kogo adresowany jest program, a teraz się to potwierdziło. Jednak do 23 sezonów w USA jeszcze ciut brakuje :D
0 0
odpowiedź
User
Marek
@Adamo023
W USA jest dokładnie to samo. W grupie komercyjnej przeciętne wyniki, a w ogólnej jedne z najlepszych.
0 0
odpowiedź
User
tomi
oglądalność spadła o 0,55 mln, bo nie ma gwiazd w tej edycji.
Rok temu była Lisowska, Cleo, a teraz kto? Kalicka? Wabich? przeciętny Polak ich nie kojarzy...
0 0
odpowiedź