SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Tele Tydzień” i „Przyjaciółka” najchętniej czytane (dane tygodników i dwutygodników)

W II i III kwartale 2014 roku liderem czytelnictwa tygodników w Polsce był „Tele Tydzień”. Z kolei wśród dwutygodników na pierwsze miejsce awansowała „Przyjaciółka” - wynika z najnowszej fali badania PBC opracowanej przez portal Wirtualnemedia.pl.

Po „Tele Tydzień” (Wydawnictwo Bauer) w okresie od kwietnia do września br. roku sięgało 24,61 proc. czytelników z szerokiej grupy wiekowej od 15 do 75 lat, co oznacza spadek względem analogicznego okresu rok wcześniej o 1,97 pkt. proc.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugie miejsce należało do tygodnika „Życie na Gorąco” (Wydawnictwo Bauer), który w analizowanym okresie czytany był przez 15,15 proc. respondentów (spadek o 2,60 pkt. proc.). Jest to najpopularniejszy magazyn z segmentu pism yellow.

Na podium znalazła się także poradnikowa „Chwila dla Ciebie” (także Bauer) z wynikiem na poziomie 12 proc. Rok wcześniej po ten tytuł sięgało 14,24 proc. czytelników.

Czwartą pozycję zajął tygodnik z przedrukami „Angora” (Wydawnictwo Westa-Druk Mirosław Kuliś). Jego czytanie zadeklarowało 10,43 proc. pytanych, co oznacza spadek o 1,89 pkt. proc.

Najpopularniejszym tygodnikiem opinii pozostaje „Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer Polska), po który sięgało 7,19 proc. czytelników, czyli o 1,75 pkt. proc. mniej niż rok wcześniej. Dało mu to miejsce piąte w zestawieniu ogólnym.

Dwa oczka niżej znalazł się kolejny tygodnik opinii, czyli „Wprost” (AWR „Wprost”), którego wskaźnik czytelnictwa spadł z 6,20 proc. do 5,79 proc.

Tygodniki 15-75

kwiecień 2014 : wrzesień 2014

kwiecień 2013 : wrzesień 2013

PBC

Tytuł

Procent respondentów

Tele Tydzień

24,61%

26,58%

Życie na Gorąco

15,15%

17,75%

Chwila dla Ciebie

12,00%

14,24%

Angora

10,43%

12,32%

Newsweek

7,19%

8,94%

Auto Świat

5,92%

7,21%

Wprost

5,79%

6,20%

Twoje Imperium

4,68%

5,10%

To & Owo

4,58%

4,85%

Polityka

4,35%

5,22%

Gość Niedzielny

4,27%

3,99%

Na Żywo

4,19%

4,97%

Magazyn Telewizyjny Kurier TV

3,14%

3,47%

Motor

2,73%

2,89%

Rewia

2,65%

3,21%

Tele Max

2,15%

1,48%

Świat & Ludzie

2,15%

2,58%

Teleprogramy

1,91%

2,25%

Super TV

1,85%

1,98%

W Sieci

1,45%

1,06%

Teraz

1,32%

1,33%

Tygodnik Siedlecki

0,60%

0,74%

MM Moje Miasto

0,53%

0,45%

Tygodnik Ostrołęcki

0,52%

0,75%

TEMI Galicyjski Tygodnik Informacyjny

0,48%

0,49%

Teraz Opole

0,03%

0,01%


PBC od niedawna prezentuje też dane czytelnictwa dla grupy wiekowej 16-59, którą zamierza teraz stosować w komunikacji dla reklamodawców (więcej na ten temat).

W tej grupie wiekowej dwa tygodniki z czołowej piątki - „Angora” i „Newsweek Polska”,  miały większy wskaźnik czytelnictwa niż wśród osób w wieku 15-75 lat, a pozostałe trzy tytuły - „Tele Tydzień”, „Życie na Gorąco” i „Chwila dla Ciebie” - odnotowały niższe wyniki.

Tygodniki 16-59

kwiecień 2014 : wrzesień 2014

PBC

Tytuł

Procent respondentów

Tele Tydzień

24,28%

Życie na Gorąco

13,74%

Chwila dla Ciebie

11,29%

Angora

10,44%

Newsweek

7,77%

Auto Świat

6,82%

Wprost

5,87%

To & Owo

4,66%

Twoje Imperium

4,21%

Na Żywo

4,04%

Polityka

3,98%

Gość Niedzielny

3,52%

Magazyn Telewizyjny Kurier TV

2,97%

Motor

2,90%

Tele Max

2,35%

Rewia

2,21%

Teleprogramy

1,92%

Świat & Ludzie

1,85%

Super TV

1,83%

W Sieci

1,37%

Teraz

1,27%

MM Moje Miasto

0,56%

Tygodnik Siedlecki

0,55%

Tygodnik Ostrołęcki

0,54%

TEMI Galicyjski Tygodnik Informacyjny

0,49%

Teraz Opole

0,02%

Na drugiej podstronie dane dwutygodników

Dołącz do dyskusji: „Tele Tydzień” i „Przyjaciółka” najchętniej czytane (dane tygodników i dwutygodników)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl