SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Teleturniej Cezarego Pazury przegrywa z 'Milionerami'

Pierwsze odcinki "Strzału w 10", nowego teleturnieju nadawanego w sobotnie popołudnia w Polsacie, ogląda średnio 1,62 mln. Prowadzony przez Cezarego Pazurę show cieszy się dwukrotnie mniejszą popularnością od emitowanych w tym samym czasie przez TVN "Milionerów".

Pierwsze trzy odcinki programu "Strzał w 10" oglądało średnio 1,62 mln widzów, co zapewniło Polsatowi 14,92% udziału w rynku (17,55% w komercyjnej grupie wiekowej 16-49) - wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.

Największą widownię miał pierwszy odcinek teleturnieju prowadzonego przez Cezarego Pazurę, natomiast najmniejszą - drugi, nadawany o tej samej porze, o której TVN emitował wydanie "Milionerów", w którym uczestniczka odpowiadała na pytanie za milion złotych.

"Strzał w 10" cieszył się również mniejszą popularnością niż programy nadawane przez Polsat w tym samym paśmie rok temu, które oglądało średnio 1,75 mln widzów, zapewniając stacji 19,2% udziałów w rynku (19,43% udziałów w komercyjnej grupie wiekowej 16-49).

Wszyscy 4+
16-49
Data AMR SHR % SHR %
29-03-2008 1 922 116 16,82% 19,19%
05-04-2008 1 113 299 10,63% 12,72%
12-04-2008 1 818 110 17,03% 20,51%
średnia 1 620 915 14,92% 17,55%


"Strzał w 10" emitowany w soboty 15 minut przed początkiem "Milionerów" był reklamowany przez Polsat jako konkurencja dla TVN-owskiego teleturnieju. Okazało się jednak, że pierwsze odcinki show prowadzonego przez Cezarego Pazurę cieszą się dwukrotnie mniejszą popularnością od "Milionerów", którzy są zdecydowanym liderem w tym paśmie, przyciągając przed telewizory średnio 3,24 mln widzów (29,68% udziałów w komercyjnej grupie wiekowej 16-49). "Strzał w 10" został również wyprzedzony przez programy nadawane w tym samym czasie przez TVP1 (serial komediowy "Faceci do wzięcia" i transmisja z mistrzostw Europy w pływaniu), które oglądało średnio 2,09 mln osób. Nowy teleturniej Polsatu cieszył się natomiast większą popularnością niż emitowane w tym paśmie przez TVP2 lokalne programy informacyjne i "Panorama", które przyciągały przed telewizory przeciętnie 1,46 mln widzów.


Wszyscy 4+
16-49
Stacja AMR AMR % SHR %
TVN 3 240 265 9,03% 29,68%
TVP 1 2 091 371 5,83% 19,16%
Polsat - Strzał w 10 1 620 915 4,52% 14,92%
TVP 2 1 461 487 4,07% 13,39%


Wśród widzów pierwszych odcinków "Strzału w 10" nieznaczną większość stanowiły kobiety. Poza tym teleturniej gromadził przed telewizorami głównie osoby powyżej 60. roku życia oraz mieszkańców wsi.



ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 47,57% 99

Kobiety 52,43% 101
Wiek 4- 9 4,87% 78

10- 15 9,68% 128

16 - 19 6,15% 99

20 - 24 8,15% 92

25 - 29 4,66% 55

30 - 34 6,86% 87

35 - 39 7,02% 105

40 - 44 6,64% 101

45 - 49 8,65% 112

50 - 54 10,64% 129

55 - 59 9,21% 128

60+ 17,47% 95
Wlk.miasta Wieś 37,11% 97

< 50 tys. 24,65% 104

50-100 tys. 10,06% 112

100-200 tys. 11,81% 148

> 200 tys. 16,38% 78
Zawód Top management 7,00% 84

Pracownicy szczebla średniego 9,05% 67

Pracownicy fizyczni i rolnicy 22,84% 116

Emeryci 28,71% 111

Inne 32,40% 99
Wykształcenie Podstawowe 49,45% 112

Średnie 27,24% 90

Wyższe 8,76% 73

Inne 14,55% 105

Dołącz do dyskusji: Teleturniej Cezarego Pazury przegrywa z 'Milionerami'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl