SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TOPtrendy 2008 z najwyższą widownią w historii

Zorganizowany w miniony weekend przez Polsat Sopot TOPtrendy Festiwal 2008 miał największą oglądalność spośród wszystkich dotychczasowych sześciu edycji imprezy. Na reklamach wyemitowanych wokół trzech dni festiwalu stacja zarobiła prawie 7 mln zł.

Z danych AGB Nielsen Media Research wynika, iż TOPtrendy 2008 oglądało średnio 2,56 mln widzów, co dało emitującemu imprezę Polsatowi 25,95 proc. udziału w grupie 4+ i 27,97 proc. w komercyjnej 16-49.

Największą popularnością cieszył się nadany w niedzielę, po raz pierwszy na żywo Kabareton, który trzeciego dnia imprezy obejrzało 3,86 mln osób przy udziale w rynku na poziomie 36,19 proc.

Średnia widownia piątkowego koncertu Top i recitalu T.Love wyniosła 2,16 mln widzów (udział 23,86 proc.), a sobotni koncert Trendy i jubileusz Krzysztofa Krawczyka przyciągnęły przed telewizory przeciętnie 1,7 mln osób (udział 16,95 proc.)

TOP TRENDY
Wszyscy 4+
16-49
2008 Start Koniec AMR SHR % SHR %






04.07.2008
T. LOVE 00:01 01:07 704 949 17,30% 19,30%
TOP 22:05 23:40 2 699 077 28,62% 28,34%
TOP 20:58 21:44 2 985 829 22,86% 22,23%
TOP 20:00 20:42 2 503 324 21,29% 21,89%
średnia

2 157 317 23,86% 24,10%






05.07.2008
TRENDY 23:36 00:29 1 007 195 16,16% 16,92%
TRENDY 22:11 23:22 1 495 986 13,84% 13,27%
KRZYSZTOF KRAWCZYK 21:08 21:54 2 508 196 20,05% 16,41%
KRZYSZTOF KRAWCZYK 20:08 20:52 1 977 979 18,16% 16,84%
średnia

1 697 507 16,95% 15,53%






06.07.2008
KABARETON 23:51 00:23 2 763 758 52,55% 60,38%
KABARETON 22:08 23:36 4 047 873 39,32% 45,07%
KABARETON 21:05 21:55 4 239 296 31,75% 38,85%
KABARETON 20:09 20:59 3 860 974 32,40% 38,12%
średnia

3 856 425 36,19% 42,93%






ŚREDNIA

2 561 147 25,95% 27,97%


Średnio w czasie emisji całego festiwalu Polsat był liderem rynku telewizyjnego. Na drugim miejscu znalazła się TVP 1 (średnio 2,1 mln widzów), a dalej uplasowały się TVP 2 (1,73 mln) i TVN (1,19 mln).


Wszyscy 4+
Stacja AMR SHR %
Polsat - Top Trendy 2 561 147 25,95%
TVP 1 2 100 047 21,18%
TVP 2 1 734 276 17,49%
TVN 1 193 801 12,04%


Tegoroczny festiwal pokonał w oglądalności imprezę sprzed dwóch lat, która do tej pory miała największą widownię spośród wszystkich edycji TOPtrendy - oglądało ją średnio 2,37 mln osób przy udziale w rynku wynoszącym 21,31 proc.

- Bardzo nas cieszy, że rosnące zaufanie widzów jak i sponsorów festiwalu dają solidne podstawy do jego rozwoju. Jest to ogromny sukces całego zespołu pracującego przy festiwalu - komentuje Mirosław Błaszczyk, prezes Telewizji Polsat.



Wszyscy 4+
16-49
Data Koncert AMR SHR % SHR%
10-06-2007 CYGANERIA i WILKI 965 501 21,04% 19,88%
10-06-2007 CYGANERIA i WILKI 2 525 848 20,43% 19,11%
09-06-2007 TRENDY 1 936 308 16,85% 18,87%
08-06-2007 TOP 2 619 307 26,62% 31,99%
08-06-2007 TOP 2 520 170 22,34% 27,50%
2007 ŚREDNIA 2 219 808 20,72% 22,86%





2006 średnia 2 374 237 21,31% 24,99%
2005 średnia 2 351 697 22,55% 27,25%
2004 średnia 1 424 122 13,53% 14,74%
2003 średnia 1 890 998 17,07% 19,65%


Wpływy z reklam wyemitowanych wokół tegorocznej muzycznej imprezy Polsatu wyniosły 6,9 mln zł (dane cennikowe bez uwzględnienia rabatów).

Festiwal TOPtrendy 2008 przyciągnęły przed telewizory głównie kobiety, widzów w wieku powyżej 30 roku życia, mieszkańców średnich i dużych miast oraz osoby z wykształceniem podstawowym i średnim.



AFF ADH %
Płeć Mężczyźni 88 42,40%

Kobiety 111 57,60%
Wiek 4- 9 34 2,14%

10- 15 50 3,79%

16 - 19 61 3,78%

20 - 24 54 4,75%

25 - 29 77 6,59%

30 - 34 102 7,99%

35 - 39 121 8,10%

40 - 44 125 8,20%

45 - 49 132 10,19%

50 - 54 145 11,93%

55 - 59 159 11,44%

60+ 115 21,13%
Wlk.miasta Wieś 98 37,63%

< 50 tys. 93 22,19%

50-100 tys. 114 10,18%

100-200 tys. 92 7,36%

> 200 tys. 108 22,63%
Zawód Top management 106 8,76%

Pracownicy szczebla średniego 102 13,69%

Pracownicy fizyczni i rolnicy 108 21,14%

Emeryci 131 33,90%

Inne 69 22,50%
Wykształcenie Podstawowe 112 49,38%

Średnie 114 34,28%

Wyższe 87 10,41%

Inne 43 5,92%

Dołącz do dyskusji: TOPtrendy 2008 z najwyższą widownią w historii

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl