SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TP: Powiesz wszystko, co chcesz, tak jak chcesz

Ruszyła pierwsza kampania B2C dla Telekomunikacji Polskiej SAautorstwa agencji Euro RSCG, wspierająca plany taryfowe usługgłosowych.

Kampania obejmuje telewizję, kino, prasę, outdoor, radio,Internet oraz materiały POS. Kampania dla TP SA to sześć spotówtelewizyjnych, które począwszy od 17 września (pierwszy film,kolejne od 1 października) emitowane będą w głównych stacjachtelewizyjnych.

Team kreatywny zaangażowany w prace przy kampanii to: CesarPueblo i Antoni Korzeniowski pod nadzorem Dyrektora KreatywnegoEuro RSCG Jacka Szuleckiego.

Ze strony Euro RSCG za przygotowanie oraz realizację kampaniiodpowiedzialni byli: Agnieszka Radawiec - Group Account Director,Paulina Siennicka Account Manager. Produkcją zajęła się MonikaZgórzak. Za zakup mediów odpowiada Initiative Media.

Dołącz do dyskusji: TP: Powiesz wszystko, co chcesz, tak jak chcesz

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl