SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Kamper Polska” najlepszym formatem telewizyjnym na NATPE Budapest

Show „Kamper Polska” - oryginalny format rozrywkowy Telewizji Polskiej - wygrał konkurs Pitch & Play Live! podczas konferencji NATPE Budapest.

Izabella Krzan w spocie promującym reality-show „Kamper Polska”; fot. screen/TVP/Facebook Izabella Krzan w spocie promującym reality-show „Kamper Polska”; fot. screen/TVP/Facebook

Program został uznany za najlepszy spośród kilkunastu zgłoszonych do konkursu, jako najbardziej unikatowy i warty rozwijania w innych krajach.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Nagrodą w konkursie - oprócz statuetki i uznania europejskich nadawców i producentów - jest wsparcie doradcze i pokaz formatu na targach telewizyjnych NATPE Global w Miami, co umożliwi zaprezentowanie go dystrybutorom i producentom obu Ameryk.

Zwycięski dla Telewizji Polskiej pitching konkursowy prowadziła Aleksandra Kaźmieruk z biura sprzedaży i współpracy międzynarodowej TVP. W 2019 roku nagrodę zdobył format „Sanatorium Miłości”.

„Kamper Polska” to 10-odcinkowy program, w którym pięć duetów influencerów podróżuje kamperami po Polsce. Każda para uczestników ma swój osobny kamper. Uczestnicy w trakcie podróży wykonują różnego rodzaju zadania. Ich trasa rozpoczyna się na Helu, a zakończy - w Bieszczadach.

Podróż odbywa się kamperami o różnym standardzie, sprawności technicznej, wygodzie i estetyce. Najstarsze z aut ma 40 lat i bliżej nieznany przebieg, a najnowsze to luksusowy kamper z 2022 roku.

Podziarany Tata, Super Mario Trener i Czarek Czaruje wśród uczestników

Uczestnikami pierwszej edycji reality-show „Kamper Polska” są: bloger Podziarany Tata i biznesmen Mateusz, producent muzyczny Dawid i Super Mario Trener, tiktokerzy Ula i Krystian, youtuberka Ada i jej przyjaciółka Kasia oraz influencerzy Ania i Czarek Czaruje.

Gospodynią nowego programu jest prezenterka Izabella Krzan, która m.in. w TVP2 współprowadzi morning-show „Pytanie na śniadanie” oraz teleturniej „Koło fortuny”.

Premiera odbyła się 12 stycznia w TVP VOD

Premiera pierwszego odcinka reality-show „Kamper Polska” w TVP VOD odbyła się w czwartek, 12 stycznia 2023 roku. Kolejne udostępniane były w tygodniowych odstępach.

Format „Kamper Polska" powstał w Agencji Kreacji Rozrywki i Oprawy Telewizji Polskiej pod kierownictwem dyrektor Anny Cyzowskiej. Producentką programu jest Barbara Wróbel, a pierwszą serię wyreżyserował Michał Bandurski.

Dołącz do dyskusji: „Kamper Polska” najlepszym formatem telewizyjnym na NATPE Budapest

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Jan
Może zrobią kolejny sezon :)
0 0
odpowiedź
User
Ola
brawo! wreszcie własne programy a nie kopie z Zachodu jak w innych stacjach!
11 4
odpowiedź
User
quba
Ten post NIE jest o pogramie TVP. W Europie od paru lat trwa namolne napedzanie przeciętnej populacji do kamperow.
To nie sa ani tanie, ani wygodne wakacje. Podróż trwa bardzo długo i jest droga. Przez przynajmniej polowe czasu "wakacji" spedzanych w ścisku i braku intymności, trzeba sie zajmować swoim podstawowym bytem jak: pranie, sprzątanie, gotowanie, zakupy, parkowanie, napełnianie i opróżnianie zbiorników np. z odchodów. Za cene przejazdów ( bramki na autostradach + paliwo), zakup/ wynajem kampera wraz z ubezpieczeniem, oplaty kempingowe mozna; przez polowe zycia; spedzac komfotowe wakacje w hotelach czterogwiazdkowych.
6 4
odpowiedź