SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TVN Media z ofertą brand experience na player.pl

Biuro Reklamy TVN Media wprowadza nowe rozwiązanie z obszaru content marketingu na platformie player.pl „Brand Experience".

„Brand Experience" to produkt, który zapewnia markom ekskluzywną, dedykowaną przestrzeń do komunikacji z użytkownikami w ramach serwisu player.pl. Rozwiązanie dostępne jest w pakiecie „Player z reklamami" (Player Adlite). To nowa odsłona produktu Content Commerce Hub, czyli specjalnej dedykowanej strefy dla marki partnerskiej, która pozwala reklamodawcy na profilowanie swojej komunikacji i wyjątkowe angażowanie użytkowników.

- Treści dostępne na player.pl cieszą się ogromną popularnością wśród użytkowników. Wprowadzenie dostępu do nich za paywall'em nie zmieniło tego trendu. Świadczy to o unikalności player.pl, a także o wysokiej jakości oferty programowej. Tworząc Brand Experience zapraszamy reklamodawców i ich marki do bycia częścią tego ekosystemu, do budowania komunikacji w oparciu o to, co mamy najcenniejszego do zaoferowania widzom -  mówi Agnieszka Gajzler-Barylska, dyrektor działu strategii i rozwoju digital w TVN Media.

"Brand Experience" na czym polega

W ramach współpracy między Playerem a markami korzystającymi z „Brand Experience" w serwisie powstaje dedykowana sekcja poświęcona danej marce. Następnie reklamodawcy mają do dyspozycji szeroki zestaw rozwiązań i świadczeń, które zwiększają dopasowanie przekazu do użytkownika. Mogą zdecydować się na zasilenie swojej strefy kontentem Playera powiązanym z daną marką – np. w przypadku gdy reklamowany jest produkt z dziedziny beauty, w strefie partnera mogą znaleźć się adekwatne treści z programów TVN Grupa Discovery.

W ramach „Brand Experience" możliwe jest także zaimplementowanie Social Stream. Ta technologia pozwala na agregowanie w Playerze dedykowanych treści pochodzących z mediów społecznościowych. Partnerzy mogą także skorzystać z modułu z feedami e-commerce. Rozwiązanie to pozwala na automatyczne łączenie użytkowników z wybranymi produktami w e-sklepie. Możliwe jest też przekazanie swoim klientom voucherów do Playera, które przekierowują użytkowników bezpośrednio do strefy marki. Dzięki temu klienci partnerów Playera mogą cieszyć się szeroką biblioteką jednego z najbardziej przekrojowych serwisów VOD na polskim rynku, a jednocześnie zapoznać się ofertą firmy partnerskiej.

W celu zagwarantowania szerokiego ruchu w ramach „Brand Experience" sekcja wsparta jest kampanią promocyjną w kanałach własnych TVN Grupa Discovery.

Dołącz do dyskusji: TVN Media z ofertą brand experience na player.pl

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
hahaha
Dla mnie player.pl przestał istnieć z chwilą usunięcia ze smart tv apki z darmowym dostępem. Dziękuję, d... nie urywał a jeszcze teraz płacić za dostęp z REKLAMAMI? To chciejstwo bokiem im wyjdzie!
0 0
odpowiedź
User
7979
reklamy są w KAŻDYM pakiecie playera o czym jest pod którąś gwiazdką
0 0
odpowiedź