SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TVN nowym liderem, duży spadek TVP1. Seriale TVP2 hitami tygodnia

W minionym tygodniu na pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów awansował kanał TVN. Natomiast w grupie komercyjnej stacja ta umocniła się na miejscu pierwszym. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.

Udział liderującej stacji TVN w okresie od 21 do 27 października 2013 roku wzrósł o 0,75 pkt. proc. do 13,53 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl. Tydzień wcześniej stacja ta zajmowała miejsce drugie.

Z trzeciej na drugą lokatę awansował Polsat, którego udział w analizowanym okresie jednak zmniejszył się o 0,70 proc. i wyniósł 11,94 proc. Natomiast z pozycji lidera na ostatnie miejsce podium spadła TVP1, której wynik w porównaniu do poprzedniego tygodnia wyniósł 11,62 proc., po spadku o 1,30 pkt. proc. Z kolei czwarte miejsce przypadło TVP2 (11,04 proc.; w górę o 0,32 pkt. proc.).

Odświeżony kanał TVP Info w zeszłym tygodniu zanotował spadek udziału o 0,04 pkt. proc. do 1,19 proc. Natomiast udział w rynku telewizyjnym kanału TVP Regionalna zwiększył się o 0,09 pkt. proc. do 1,05 proc.

Wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym pochwalić się mogą takie kanały jak: TV Puls (3,36 proc.; + 0,18 pkt. proc), TV4 (2,99 proc.; + 0,09 pkt. proc), ATM Rozrywka (0,89 proc.; + 0,08 pkt. proc) oraz TV6 (0,81 proc.; + 0,05 pkt. proc).

NAM

14.10 - 20.10

21.10 - 27.10

Lp.

Stacja

SHR %

SHR %

1

TVN

12,78%

13,53%

2

Polsat

12,64%

11,94%

3

TVP1

12,92%

11,62%

4

TVP2

10,72%

11,04%

5

TVN7

3,58%

3,39%

6

TV PULS

3,18%

3,36%

7

TVN24

3,10%

3,03%

8

TV4

2,90%

2,99%

9

Polsat2

1,81%

1,78%

10

Puls 2

1,29%

1,25%

11

TVP INFO

1,23%

1,19%

12

TVP Seriale

1,20%

1,16%

13

TVP Regionalna

0,96%

1,05%

14

TTV - Twoja Telewizja

1,16%

1,01%

15

ATM Rozrywka

0,81%

0,89%

16

Polsat News

0,92%

0,89%

17

TV6

0,76%

0,81%

18

Discovery

0,71%

0,76%

19

AXN

0,71%

0,76%

20

TVN Style

0,76%

0,72%


W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) na pozycji lidera umocniła się telewizja TVN, która zyskała tutaj 1,01 pkt. proc. do 15,73 proc. udziału. Drugie miejsce zajął Polsat, którego udział zmniejszył się o 1,14 pkt. proc. do 12,53 proc. Z miejsca czwartego na ostatnią lokatę podium awansowała TVP2 (wzrost udziału o 0,10 pkt. proc. do poziomu 9,06 proc.).

NAM

14.10 - 20.10

21.10 - 27.10

Lp.

Stacja

SHR %

SHR %

1

TVN

14,72%

15,73%

2

Polsat

13,67%

12,53%

3

TVP2

8,96%

9,06%

4

TVP1

9,07%

7,86%

5

TV PULS

3,61%

3,79%

6

TVN7

3,80%

3,32%

7

TV4

3,04%

3,29%

8

TVN24

2,18%

2,24%

9

Polsat2

1,78%

1,77%

10

TVP Seriale

1,32%

1,36%

11

Puls 2

1,30%

1,19%

12

Discovery

1,05%

1,18%

13

TTV - Twoja Telewizja

1,29%

1,08%

14

Polo TV

0,93%

0,97%

15

ATM Rozrywka

0,91%

0,94%

16

Eska TV

1,10%

0,92%

17

TVN Style

1,01%

0,90%

18

TV6

0,88%

0,89%

19

TVN Turbo

0,71%

0,87%

20

AXN

0,85%

0,87%

 

 

Dołącz do dyskusji: TVN nowym liderem, duży spadek TVP1. Seriale TVP2 hitami tygodnia

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
lili
Jedynka Brauna bez missyjnej piłki kopanej nie istnieje.
0 0
odpowiedź
User
Riviera
O "Wiadomościach" z NRD ani słychu.
0 0
odpowiedź
User
ATM zamierza żerować na podatnikach?
Galeria nie zarobi na kampanię Komorowskiego.
0 0
odpowiedź