SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVN Style liderem kanałów lifestylowych w I półroczu, Discovery Life z największym spadkiem

W I półroczu 2016 roku liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych w Polsce był TVN Style. Największym wzrostem pochwalić się mogła stacja Lifetime, a na przeciwnym biegunie znalazł się kanał Discovery Life.

Udział TVN Style w rynku telewizyjnym w I półroczu br. wyniósł 0,69 proc., po wzroście w porównaniu do I półrocza ub.r. o 4,08 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement udostępnionych przez jednego z nadawców.

Drugą lokatę zajął Polsat Play, którego wynik w analizowanym okresie zwiększył się o 3,09 proc. i wyniósł 0,57 proc.

Oczko niżej, z udziałem wynoszącym 0,51 proc., znalazł się kanał TVN Turbo. Jego wynik poszedł do góry o 1,60 proc.

Największym wzrostem w zestawieniu, wynoszącym 287,50 proc., pochwalić się mogła stacje Lifetime. Jej średni udział w I półroczu br. wyniósł 0,06 proc., a stacja ta awansowała z miejsca 12. na 10.

Z kolei największą jedyną stratę zanotował kanał Discovery Life, który spadł z pozycji 6. na 7. Jego wynik zmalał o 21,05 proc. do 0,14 proc.

Wirtualnemedia.pl

Wszyscy 4+

Dynamika

I półrocze

2015

2016

Stacja

SHR %

SHR %

%

TVN Style

0,662%

0,689%

4,08%

Polsat Play

0,551%

0,568%

3,09%

TVN Turbo

0,500%

0,508%

1,60%

Polsat Cafe

0,378%

0,387%

2,38%

TLC

0,361%

0,300%

-16,90%

Domo+

0,130%

0,142%

9,23%

Discovery Life

0,171%

0,135%

-21,05%

Kuchnia+

0,094%

0,100%

6,38%

Polsat Food

0,075%

0,090%

20,00%

Lifetime

0,016%

0,062%

287,50%

BBC Lifestyle

0,061%

0,057%

-6,56%

E!Entertainment

0,032%

0,035%

9,38%

Wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem życia pozycja lidera również należała do stacji TVN Style, której udział w I półroczu br. wyniósł 0,92 proc., po wzroście o 0,33 proc.

Drugie miejsce, z wynikiem na poziomie 0,81 proc., zajął TVN Turbo, notujący wzrost o 4,68 proc. Ostatnia lokata podium przypadła stacji Polsat Play. Jej udział zmalał o 0,44 proc. i wyniósł 0,68 proc.

Również i w tym ujęciu najwięcej zyskał kanał Lifetime (kanał ten zanotował wzrost o 175 proc. do 0,06 proc. udziału). Na przeciwnym biegunie znalazła się jednak stacja TLC (było to 24,36 proc. do 0,38 proc.).

Wirtualnemedia.pl

16-49

Dynamika

I półrocze

2015

2016

Stacja

SHR %

SHR %

%

TVN Style

0,915%

0,918%

0,33%

TVN Turbo

0,769%

0,805%

4,68%

Polsat Play

0,687%

0,684%

-0,44%

TLC

0,505%

0,382%

-24,36%

Polsat Cafe

0,413%

0,349%

-15,50%

Discovery Life

0,180%

0,146%

-18,89%

Domo+

0,122%

0,138%

13,11%

Polsat Food

0,077%

0,103%

33,77%

Kuchnia+

0,093%

0,100%

7,53%

BBC Lifestyle

0,078%

0,077%

-1,28%

E!Entertainment

0,061%

0,069%

13,11%

Lifetime

0,020%

0,055%

175,00%

W czerwcu 2016 roku liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych w obu grupach wiekowych również był TVN Style. W 4+ jego udział zwiększył się o 12,06 proc. do 0,77 proc., a w 16-49 - o 16,13 proc. do 1,07 proc.

Jednocześnie są to najlepsze miesięczne wyniki oglądalności tej stacji od początku jej nadawania.

- Bardzo się cieszymy z wyników. Świadczy to o tym, ze linia programowa, którą konsekwentnie wprowadzamy od wielu sezonów, podoba się naszym widzom. Również tej jesieni będzie z czego wybierać, przygotowujemy 10 nowości, w tym m.in. nowy program z Małgorzatą Rozenek oraz dwa dokumenty z Magda Gessler z Peru - mówi Wirtualnemedia.pl Joanna Tylman, szefowa TVN Style.

Wirtualnemedia.pl

Wszyscy 4+

Dynamika

czerwiec

2015

2016

Stacja

SHR %

SHR %

%

TVN Style

0,688%

0,771%

12,06%

Polsat Play

0,574%

0,553%

-3,66%

TVN Turbo

0,508%

0,467%

-8,07%

Polsat Cafe

0,457%

0,425%

-7,00%

TLC

0,350%

0,361%

3,14%

Domo+

0,136%

0,152%

11,76%

Discovery Life

0,175%

0,151%

-13,71%

Kuchnia+

0,082%

0,106%

29,27%

Polsat Food

0,081%

0,090%

11,11%

Lifetime

0,024%

0,070%

191,67%

BBC Lifestyle

0,047%

0,054%

14,89%

E!Entertainment

0,040%

0,048%

20,00%

Wirtualnemedia.pl

Wirtualnemedia.pl

16-49

Dynamika

czerwiec

2015

2016

Stacja

SHR %

SHR %

%

TVN Style

0,924%

1,073%

16,13%

TVN Turbo

0,784%

0,765%

-2,42%

Polsat Play

0,708%

0,661%

-6,64%

TLC

0,512%

0,433%

-15,43%

Polsat Cafe

0,470%

0,376%

-20,00%

Discovery Life

0,210%

0,167%

-20,48%

Domo+

0,119%

0,155%

30,25%

Kuchnia+

0,064%

0,108%

68,75%

Polsat Food

0,096%

0,103%

7,29%

E!Entertainment

0,080%

0,096%

20,00%

Lifetime

0,026%

0,057%

119,23%

BBC Lifestyle

0,056%

0,056%

0,00%

 

Dołącz do dyskusji: TVN Style liderem kanałów lifestylowych w I półroczu, Discovery Life z największym spadkiem

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
tvn turbo najlepsze
TVN Turbo jest najlepsze, lepsze niż TVN Style które na przykład pod względem wizerunkowym bardzo się pogorszyło...
odpowiedź