SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TVN Style liderem stacji lifestylowych. Polsat Play wyprzedził TVN Turbo

W marcu 2014 roku liderem oglądalności wśród stacji lifestylowych pozostał TVN Style. Największymi wzrostami w zestawieniu pochwalić się mogły Kuchnia+ i Polsat Play. Z kolei najwięcej straciła stacja Viacom Blink!.

Udział będącego liderem kanału TVN Style w marcu 2014 roku wyniósł 0,64 proc., po wzroście względem analogicznego miesiąca rok wcześniej o 4,92 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.

Drugą lokatę zajął skierowany do mężczyzn Polsat Play, którego udział w analizowanym okresie zwiększył się o 25,64 proc. i wyniósł 0,49 proc. W marcu 2013 roku stacja ta zajmowała miejsce trzecie.

Z drugiej pozycji na ostatnie miejsce podium spadł kanał TVN Turbo. Udział tej stacji wyniósł 0,45 proc., po wzroście o 9,76 proc.

Największym wzrostem w zestawieniu, wynoszącym 33,33 proc., pochwalić się mogła Kuchnia+. Jej średni udział w marcu br. wyniósł 0,12 proc.

Natomiast największy spadek w rankingu zanotowała zajmująca ostatnią lokatę stacja Viacom Blink!, której średni udział zmniejszył się o 50 proc. do poziomu 0,01 proc.

Stacja

Wszyscy 4+

marzec 2013

marzec 2014

SHR %

SHR %

TVN Style

41 699

0,61%

42 699

0,64%

Polsat Play

26 637

0,39%

32 424

0,49%

TVN Turbo

28 204

0,41%

30 033

0,45%

Polsat Cafe

19 371

0,28%

22 353

0,34%

TLC

24 573

0,36%

21 006

0,32%

kuchnia+

5 934

0,09%

8 091

0,12%

Domo+

5 193

0,08%

6 250

0,09%

Polsat Food

3 358

0,05%

3 200

0,05%

BBC Lifestyle

2 894

0,04%

3 031

0,05%

Viacom Blink

1 090

0,02%

490

0,01%

 

Wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem życia pozycja lidera także należała do stacji TVN Style, której udział zwiększył się tutaj o 7,32 proc. i wyniósł 0,88 proc.

Drugie miejsce zajął kanał TVN Turbo (0,70 proc.; wzrost o 7,69 proc.). Ostatnia lokata podium należała do Polsatu Play, który rok wcześniej był czwarty (0,63 proc.; do góry o 36,96 proc.).

W tym ujęciu największym wzrostem (o 40 proc. do 0,14 proc. udziału) także mogła pochwalić się stacja Kuchnia+. Również i tutaj najwięcej stracił Viacom Blink! - było to 100 proc. W praktyce średnia dobowa widownia tej stacji wyniosła zaledwie 97 osób.

Stacja

 16-49

marzec 2013

marzec 2014

SHR %

SHR %

TVN Style

22 624

0,82%

23 011

0,88%

TVN Turbo

17 908

0,65%

18 081

0,70%

Polsat Play

12 656

0,46%

16 271

0,63%

TLC

14 789

0,54%

10 672

0,41%

Polsat Cafe

9 739

0,35%

9 621

0,37%

kuchnia+

2 800

0,10%

3 680

0,14%

Domo+

2 023

0,07%

2 143

0,08%

BBC Lifestyle

1 555

0,06%

2 086

0,08%

Polsat Food

2 008

0,07%

2 070

0,08%

Viacom Blink

251

0,01%

97

0,00%

Dołącz do dyskusji: TVN Style liderem stacji lifestylowych. Polsat Play wyprzedził TVN Turbo

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl