SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVN Style najchętniej oglądanym kanałem lifestylowym, TVN Turbo liderem w grupie 16-49

W styczniu 2016 roku liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych w Polsce był TVN Style. Największym wzrostem pochwalić się mogła stacja BBC Lifestyle, a najwięcej stracił kanał Discovery Life.

Udział TVN Style w rynku telewizyjnym w styczniu br. wyniósł 0,60 proc., po spadku względem styczniu ub.r. o 10,45 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.

Drugą lokatę zajął Polsat Play, którego wynik w analizowanym okresie wzrósł o 3,57 proc. i wyniósł 0,58 proc. Podium uzupełnia kanał TVN Turbo. Jego wynik to 0,52 proc. (bez zmian).

Największym wzrostem w zestawieniu, wynoszącym 20 proc., pochwalić się mógł kanał BBC Lifestyle. Jego średni udział w styczniu br. wyniósł 0,06 proc., a stacja ta zajęła miejsce 10.

Z kolei największy spadek zanotowała stacja Discovery Life, która była szósta. Jej wynik zmalał bowiem o 27,78 proc. do 0,13 proc.

Na jedenastym miejscu znalazła się stacje Lifetime, która nadaje od grudnia 2014 roku, a monitorowana jest od marca 2015 roku. Jej udział w rynku w styczniu br. wyniósł 0,06 proc.

Wirtualnemedia.pl

Wszyscy 4+

styczeń

2015

2016

Stacja

SHR %

SHR %

TVN Style

0,67%

0,60%

Polsat Play

0,56%

0,58%

TVN Turbo

0,52%

0,52%

Polsat Cafe

0,38%

0,39%

TLC

0,33%

0,26%

Discovery Life

0,18%

0,13%

Domo

0,13%

0,13%

Kuchnia+

0,10%

0,09%

Polsat Food

0,08%

0,08%

BBC Lifestyle

0,05%

0,06%

Lifetime

-

0,06%

E!Entertainment

0,03%

0,03%


Wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem życia z miejsca drugiego na pozycję lidera awansowała stacja TVN Turbo, której udział w styczniu br. wyniósł 0,79 proc., po spadku o 3,66 proc.

Na drugie miejsce, z wynikiem na poziomie 0,77 proc., spadł kanał TVN Style, notujący spadek o 15,38 proc. Zaś ostatnia lokata podium przypadła stacji Polsat Play. Jej udział poszedł w dół o 8 proc. i wyniósł 0,69 proc.

W tym ujęciu najwięcej zyskał Polsat Food (kanał ten zanotował wzrost o 25 proc. do 0,10 proc. udziału), a najwięcej straciła stacja TLC (było to 31,11 proc. do 0,31 proc.).

Wirtualnemedia.pl

16-49

styczeń

2015

2016

Stacja

SHR %

SHR %

TVN Turbo

0,82%

0,79%

TVN Style

0,91%

0,77%

Polsat Play

0,75%

0,69%

Polsat Cafe

0,40%

0,34%

TLC

0,45%

0,31%

Discovery Life

0,16%

0,15%

Domo

0,12%

0,12%

Polsat Food

0,08%

0,10%

BBC Lifestyle

0,08%

0,09%

Kuchnia+

0,11%

0,08%

E!Entertainment

0,05%

0,05%

Lifetime

-

0,05%

Dołącz do dyskusji: TVN Style najchętniej oglądanym kanałem lifestylowym, TVN Turbo liderem w grupie 16-49

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mradar
a gdzie MTV? to nie jest juz muzyczna telewuzja tylko "lajfstajlowa" dlaczego nie ma jej w tym zestawieniu?
odpowiedź
User
smakosz
A kuchnia+ coraz niżej... gratulacje.
odpowiedź