SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TVN: “Ugotowani” nie dają rady konkurencji

Nowy reality-show TVN-u “Ugotowani”, emitowany w niedziele o 17.00, śledzi średnio 1,21 mln widzów - to mniej oglądających niż rok temu kanał gromadził w tym paśmie. W czasie emisji programu TVN przegrywa też z konkurencją.

Udział “Ugotowanych” w grupie 4+ wynosi po trzech odcinkach średnio 10,60 proc., co daje stacji  czwarte miejsce w rynku telewizyjnym – wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl. W czasie nadawania reality-show liderem rynku jest TVP 1, nadająca “Teleexpress” i “Ojca Mateusza”, co daje jej aż 28,85 proc. udziału. Przed TVN-em plasują się również TVP 2 (końcówka “Na dobre i na złe”, programy kabaretowe; 17,29 proc.) oraz Polsat (powtórki “Szpilek na Giewoncie” i “Hotelu 52”; 10,82 proc.).

Natomiast w grupie komercyjnej 16-49 TVN ma wyższy udział wynoszący 14,10 proc. i wygrywa z Polsatem, ale nadal lepsze udziały notują tutaj kanały telewizji publicznej: Jedynka (21,58 proc.) oraz Dwójka (16,13 proc.).

W analogicznym okresie ub.r. w paśmie emisji “Ugotowanych” TVN miała nieco lepsze wyniki – stacją oglądało bowiem 1,59 mln widzów, przy udziałach wynoszących odpowiednio 12,17 proc. i 15,84 proc.

Z danych telemetrycznych wynika, że program oglądają głównie kobiety, widzowie w wieku od 25 do 59 lat oraz mieszkańcy małych, średnich i dużych miast.

W każdym odcinku “Ugotowanych” występują cztery osoby. Każda z nich przygotowuje kolację dla pozostałych uczestników, a efekty jej kulinarnych poczynań są poddawane ocenie konkurentów. Uczestnik, który zdobędzie najwięcej punktów wygrywa pieniądze. Program realizowany jest na licencji brytyjskiego formatu “Come Dine With Me”.



Oglądalność “Ugotowanych" odcinek po odcinku

  Wszyscy 4+ 16-49
Data AMR SHR % SHR %
03-10-2010 1 167 279 10,64% 13,87%
10-10-2010 1 212 764 11,07% 14,23%
17-10-2010 1 260 307 10,14% 14,20%
Średnia 1 212 899 10,60% 14,10%


Widownia konkurencji w czasie emisji reality-show

  Wszyscy 4+ 16-49
  AMR SHR % SHR %
TVP 1 3 305 696 28,85% 21,58%
TVP 2 1 980 418 17,29% 16,13%
Polsat 1 239 617 10,82% 13,06%
TVN – Ugotowani 1 212 899 10,60% 14,10%


Profil widowni programu

WIRTUALNEMEDIA.PL ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 37,44% 78
  Kobiety 62,56% 121
Wiek  4-9 2,30% 39
   10-15 3,56% 51
  16 - 19 3,69% 64
  20 - 24 6,37% 78
  25 - 29 12,18% 137
  30 - 34 11,75% 144
  35 - 39 8,85% 125
  40 - 44 7,44% 116
  45 - 49 7,31% 103
  50 - 54 9,09% 110
  55 - 59 9,18% 121
  60+ 18,27% 94
Wlk. miasta Wieś 27,11% 70
  < 50 tys. 25,37% 105
  50-100 tys. 8,30% 97
  100-200 tys. 9,77% 122
  > 200 tys. 29,45% 145
Zawód Top management 10,24% 132
  Pracownicy średniego szczebla 22,15% 153
  Pracownicy fizyczni i rolnicy 23,20% 115
  Emeryci 25,49% 102
  Inni 18,91% 58
Wykształcenie Podstawowe 45,45% 99
  Średnie 35,02% 118
  Wyższe 13,67% 120
  Inne 5,86% 45


 

Dołącz do dyskusji: TVN: “Ugotowani” nie dają rady konkurencji

17 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ewa
Super,w grupie komercyjnej TVN wygrywa.Brawo
20 12
odpowiedź
User
ewa
...ale za to jaką ogromną oglądalność ma Mam talent i Taniec z gwiazdami.Biją wszystkich na głowę...Pisze poratal...www.media2.pl
0 0
odpowiedź
User
ewa
...ale za to jaką ogromną oglądalność ma Mam talent i Taniec z gwiazdami.Biją wszystkich na głowę...Pisze portal...www.media2.pl
0 0
odpowiedź