SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TVP1 nowym liderem, Polsat w dół. „Teleexpress” i „Sprawa dla reportera” hitami tygodnia

W minionym tygodniu na pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów awansowała TVP1. Z kolei w grupie komercyjnej pierwszy był Polsat. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.

Udział liderującej TVP1 w okresie od 17 do 23 sierpnia 2015 roku zwiększył się o 0,12 pkt. proc. do 10,63 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl. Tydzień wcześniej stacja ta zajmowała miejsce drugie.

Na drugą lokatę spadł Polsat, którego udział w analizowanym okresie zmalał o 0,73 pkt. proc. i wyniósł 10,51 proc. Na ostatniej pozycji podium uplasował się TVN. Wynik tej stacji to 9,91 proc., po wzroście o 0,24 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce przypadło TVP2 (6,85 proc.; do góry o 0,09 pkt. proc.).

Wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu (na tle ostatnich paru tygodni) w zestawieniu top 20 pochwalić się mogły takie stacje jak: TVN7 (3,42 proc.; + 0,22 pkt. proc.), TV Puls (3,24 proc.; + 0,10 pkt. proc.), Polsat 2 (1,71 proc.; + 0,18 pkt. proc.), TVP Seriale (1,68 proc.; + 0,08 pkt. proc.) i TVP Regionalna (1,36 proc.; + 0,06 pkt. proc.).

Wszyscy 4+

10.08 - 16.08.2015 r.

17.08 - 23.08.2015 r.

Lp.

Stacja

AMR

SHR %

AMR

SHR %

1

TVP1

593 603

10,51%

607 571

10,63%

2

Polsat

634 619

11,24%

601 124

10,51%

3

TVN

546 207

9,67%

566 446

9,91%

4

TVP2

381 764

6,76%

391 737

6,85%

5

TVP INFO

244 692

4,33%

227 075

3,97%

6

TVN24

215 650

3,82%

211 866

3,71%

7

TV4

198 868

3,52%

196 258

3,43%

8

TVN7

180 775

3,20%

195 336

3,42%

9

TV PULS

177 314

3,14%

185 424

3,24%

10

Puls 2

104 522

1,85%

104 681

1,83%

11

Polsat2

86 205

1,53%

97 859

1,71%

12

TTV - Twoja Telewizja

99 306

1,76%

96 359

1,69%

13

TVP Seriale

90 358

1,60%

96 066

1,68%

14

TVP Rozrywka

78 468

1,39%

79 545

1,39%

15

TVP Regionalna

73 636

1,30%

77 592

1,36%

16

Polsat News

79 417

1,41%

73 110

1,28%

17

TV6

73 815

1,31%

70 030

1,22%

18

Polo TV

53 336

0,94%

58 268

1,02%

19

Stopklatka

60 495

1,07%

49 108

0,86%

20

Nickelodeon

42 116

0,75%

44 694

0,78%

W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) liderem był Polsat. Stacja ta zanotowała spadek o 0,21 pkt. proc. do 12 proc. udziału. Na drugim miejscu ulokował się TVN, którego udział zwiększył się o 0,11 pkt. proc. do 11,17 proc.

Ostatnią pozycję podium zajęła Jedynka - udział tej stacji wyniósł 7,62 proc., po wzroście o 0,60 proc. Zaś na czwartej lokacie uplasowała się Dwójka (do góry o 0,24 pkt. proc. do 6,50 proc.).

Wszyscy 16-49

10.08 - 16.08.2015 r.

17.08 - 23.08.2015 r.

Lp.

Stacja

AMR

SHR %

AMR

SHR %

1

Polsat

269 478

12,21%

277 352

12,00%

2

TVN

243 990

11,06%

258 103

11,17%

3

TVP1

154 822

7,02%

176 079

7,62%

4

TVP2

138 137

6,26%

150 205

6,50%

5

TV4

90 999

4,12%

88 090

3,81%

6

TV PULS

83 384

3,78%

85 771

3,71%

7

TVN7

69 846

3,16%

77 306

3,34%

8

TVN24

60 429

2,74%

60 656

2,62%

9

Puls 2

46 176

2,09%

45 106

1,95%

10

TTV - Twoja Telewizja

45 951

2,08%

44 001

1,90%

11

TVP Seriale

40 651

1,84%

43 018

1,86%

12

TVP INFO

46 958

2,13%

42 646

1,84%

13

Polsat2

35 941

1,63%

41 780

1,81%

14

TV6

36 624

1,66%

36 641

1,59%

15

Polo TV

29 392

1,33%

36 131

1,56%

16

TVP Rozrywka

29 196

1,32%

31 739

1,37%

17

Polsat News

25 752

1,17%

23 369

1,01%

18

TVN Style

21 563

0,98%

23 181

1,00%

19

Fokus TV

20 736

0,94%

21 909

0,95%

20

Stopklatka

27 660

1,25%

21 488

0,93%

Dołącz do dyskusji: TVP1 nowym liderem, Polsat w dół. „Teleexpress” i „Sprawa dla reportera” hitami tygodnia

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Hallo_to_ja
Ela Jaworowicz wiecznie żywa. 30 lat na antenie i w pierwszej trójce najchętniej oglądanych programów. Wiem, że to tylko na wakacje, ale jednak. Mogło być dużo gorzej.
0 0
odpowiedź