SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TVP1 nowym liderem, tylko 6 proc. udziału TVP2 w 16-49. Dzienniki hitami tygodnia

W minionym tygodniu na pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym awansowa TVP1. Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej pierwszy był Polsat. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.

Udział liderującej TVP1 w okresie od 13 do 19 lipca 2015 roku zwiększył się o 0,41 pkt. proc. do 11,20 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl. Tydzień wcześniej stacja ta jednak zajmowała miejsce drugie.

Na drugą lokatę spadł Polsat, którego udział w analizowanym okresie zmalał o 0,05 pkt. proc. i wyniósł 10,79 proc. Na ostatniej pozycji podium uplasował się TVN. Wynik tej stacji to 9,84 proc., po spadku o 0,02 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce przypadło TVP2 (6,77 proc.; w dół o 0,29 pkt. proc.).

Wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu (na tle ostatnich paru tygodni) w zestawieniu top 20 pochwalić się mogły takie stacje jak: Polsat Sport (2,10 proc.; + 1,05 pkt. proc.), TVP Seriale (1,57 proc.; + 0,15 pkt. proc.), Polsat Sport News (1,50 proc.; + 0,38 pkt. proc.) i Stopklatka TV (0,97 proc.; + 0,01 pkt. proc.).

Wszyscy 4+

06.07 - 12.07.2015 r.

13.07 - 19.07.2015 r.

Lp.

Stacja

AMR

SHR %

AMR

SHR %

1

TVP1

630 111

10,79%

639 665

11,20%

2

Polsat

632 987

10,84%

616 278

10,79%

3

TVN

575 652

9,86%

561 634

9,84%

4

TVP2

411 957

7,06%

386 761

6,77%

5

TVP INFO

231 851

3,97%

214 018

3,75%

6

TV4

199 498

3,42%

191 930

3,36%

7

TVN24

201 623

3,45%

183 871

3,22%

8

TVN7

185 632

3,18%

181 979

3,19%

9

TV PULS

178 169

3,05%

174 987

3,06%

10

Polsat Sport

61 420

1,05%

120 168

2,10%

11

Puls 2

101 679

1,74%

96 095

1,68%

12

TVP Seriale

82 841

1,42%

89 600

1,57%

13

TTV - Twoja Telewizja

94 803

1,62%

89 432

1,57%

14

Polsat2

92 111

1,58%

89 143

1,56%

15

Polsat Sport News

65 374

1,12%

85 701

1,50%

16

TV6

78 796

1,35%

72 429

1,27%

17

TVP Rozrywka

83 232

1,43%

71 471

1,25%

18

TVP Regionalna

67 851

1,16%

64 257

1,13%

19

Polsat News

65 845

1,13%

62 610

1,10%

20

Stopklatka

55 880

0,96%

55 597

0,97%

W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) liderem był Polsat. Stacja ta zanotowała wzrost o 0,31 pkt. proc. do 12,48 proc. udziału. Drugi był TVN, którego udział zmniejszył się o 0,11 pkt. proc. do 11,03 proc.

Ostatnią pozycję podium zajęła Jedynka - udział tej stacji, po wzroście o 0,55 proc., wyniósł 7,88 proc. Zaś czwartą lokatę zajęła Dwójka (w dół o 0,80 pkt. proc. do 6,07 proc.).

Wszyscy 16-49

06.07 - 12.07.2015 r.

13.07 - 19.07.2015 r.

Lp.

Stacja

AMR

SHR %

AMR

SHR %

1

Polsat

278 673

12,17%

283 282

12,48%

2

TVN

255 013

11,14%

250 304

11,03%

3

TVP1

167 881

7,33%

178 786

7,88%

4

TVP2

157 350

6,87%

137 893

6,07%

5

TV4

89 381

3,90%

84 067

3,70%

6

TV PULS

77 462

3,38%

80 201

3,53%

7

TVN7

74 950

3,27%

75 165

3,31%

8

TVN24

67 333

2,94%

62 006

2,73%

9

TTV - Twoja Telewizja

43 580

1,90%

43 693

1,92%

10

Polsat Sport

21 446

0,94%

41 318

1,82%

11

Puls 2

40 257

1,76%

40 260

1,77%

12

TVP Seriale

36 633

1,60%

39 951

1,76%

13

TVP INFO

34 344

1,50%

36 318

1,60%

14

TV6

35 924

1,57%

35 750

1,57%

15

Polsat2

35 309

1,54%

35 012

1,54%

16

Polo TV

36 679

1,60%

33 497

1,48%

17

Polsat Sport News

20 152

0,88%

30 187

1,33%

18

TVP Rozrywka

30 862

1,35%

27 208

1,20%

19

Eska TV

25 409

1,11%

23 341

1,03%

20

Stopklatka

23 598

1,03%

23 213

1,02%

Dołącz do dyskusji: TVP1 nowym liderem, tylko 6 proc. udziału TVP2 w 16-49. Dzienniki hitami tygodnia

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl