SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TVP1 umacnia się na pozycji lidera. „M jak miłość” i debata Szydło-Kopacz hitami tygodnia

W minionym tygodniu na pozycji lidera oglądalności w rynku telewizyjnym umocniła się TVP1. Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej na pierwsze miejsce awansował Polsat. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.

Udział liderującej TVP1 w okresie od 19 do 25 października 2015 roku zwiększył się o 0,43 pkt. proc. do 12,69 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.

Drugą lokatę zajął Polsat, którego udział w analizowanym okresie zmalał o 0,20 pkt. proc. i wyniósł 11,86 proc. Na ostatniej pozycji podium uplasował się TVN. Wynik tej stacji to 10,87 proc., po spadku o 0,58 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce przypadło TVP2 (8,15 proc.; w dół o 0,44 pkt. proc.).

Warto dodać, że łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” w zeszłym tygodniu w porównaniu do poprzedniego zmniejszył się o 0,79 pkt. proc. do 43,57 proc.

Wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu (na tle ostatnich paru tygodni) w zestawieniu top 20 pochwalić się mogły takie stacje jak: TVP Info (4,08 proc.; + 0,99 pkt. proc.), TV4 (3,66 proc.; + 0,06 pkt. proc.), TVN24 (3,62 proc.; + 0,57 pkt. proc.), Polsat News (1,29 proc.; + 0,33 pkt. proc.), TV6 (1,28 proc.; + 0,08 pkt. proc.) i TVP Regionalna (1,11 proc.; + 0,09 pkt. proc.).

Wszyscy 4+

12.10 - 18.10.2015 r.

19.10 - 25.10.2015 r.

Lp.

Stacja

AMR

SHR %

AMR

SHR %

1

TVP1

825 531

12,26%

850 524

12,69%

2

Polsat

811 658

12,06%

794 764

11,86%

3

TVN

770 717

11,45%

728 632

10,87%

4

TVP2

578 259

8,59%

546 104

8,15%

5

TVP INFO

208 183

3,09%

273 671

4,08%

6

TV4

242 653

3,60%

245 022

3,66%

7

TVN24

205 195

3,05%

242 744

3,62%

8

TVN7

227 506

3,38%

212 031

3,16%

9

TV PULS

207 845

3,09%

206 536

3,08%

10

Puls 2

109 689

1,63%

100 726

1,50%

11

TVP Seriale

98 196

1,46%

98 548

1,47%

12

TTV - Twoja Telewizja

102 757

1,53%

98 492

1,47%

13

Polsat2

90 311

1,34%

91 375

1,36%

14

Polsat News

64 309

0,96%

86 740

1,29%

15

TV6

80 740

1,20%

86 054

1,28%

16

TVP Regionalna

68 600

1,02%

74 059

1,11%

17

TVP Rozrywka

73 365

1,09%

69 020

1,03%

18

Polo TV

55 228

0,82%

51 135

0,76%

19

Stopklatka

56 578

0,84%

50 941

0,76%

20

Nickelodeon

51 570

0,77%

46 963

0,70%

W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) z miejsca drugiego na pozycję lidera awansował Polsat. Stacja ta zanotowała wzrost o 0,11 pkt. proc. do 13,11 proc. udziału. Na drugie miejsce spadł TVN, którego udział zmniejszył się o 1,05 pkt. proc. do 12,80 proc.

Ostatnią pozycję podium zajęła Jedynka - udział tej stacji wyniósł 8,56 proc., po wzroście o 0,14 pkt. proc. Zaś czwarta lokata przypadła Dwójce (w dół o 0,27 pkt. proc. do 7,01 proc.).

Wszyscy 16-49

12.10 - 18.10.2015 r.

19.10 - 25.10.2015 r.

Lp.

Stacja

AMR

SHR %

AMR

SHR %

1

Polsat

350 610

13,00%

349 885

13,11%

2

TVN

373 562

13,85%

341 642

12,80%

3

TVP1

227 178

8,42%

228 560

8,56%

4

TVP2

196 351

7,28%

187 022

7,01%

5

TV4

109 984

4,08%

105 253

3,94%

6

TV PULS

97 303

3,61%

102 216

3,83%

7

TVN7

101 174

3,75%

97 708

3,66%

8

TVN24

62 834

2,33%

84 972

3,18%

9

TVP INFO

33 109

1,23%

50 766

1,90%

10

TTV - Twoja Telewizja

48 032

1,78%

48 194

1,81%

11

Puls 2

51 858

1,92%

46 872

1,76%

12

TVP Seriale

46 346

1,72%

46 584

1,75%

13

TV6

37 680

1,40%

44 340

1,66%

14

Polsat2

38 129

1,41%

34 492

1,29%

15

Polo TV

33 456

1,24%

31 285

1,17%

16

Polsat News

19 205

0,71%

28 180

1,06%

17

TVP Rozrywka

29 200

1,08%

27 256

1,02%

18

Stopklatka

24 046

0,89%

24 169

0,91%

19

ATM Rozrywka

21 160

0,78%

21 788

0,82%

20

TVN Style

25 618

0,95%

21 750

0,81%

Dołącz do dyskusji: TVP1 umacnia się na pozycji lidera. „M jak miłość” i debata Szydło-Kopacz hitami tygodnia

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Adam023
MjM jest już tak tragiczne, że masakra. Jak scenarzyści coś biorą to powinni to odstawić natychmiast.
0 0
odpowiedź