SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Twenty Four Seven PR dla Fratera

Browar Belgia rozstrzygnął przetarg na kampanię public relations wspierającą wprowadzenie nowych wariantów piwa Frater. Zwycięzcą została Agencja Twenty Four Seven PR.

Kampania jest związana z wprowadzeniem na rynek zupełnie nowych dwóch wariantów piwa Frater: pszenicznego oraz podwójnego. Ma ona na celu umiejscowienie tych wariantów piwa w segmencie Premium.

Kampania rozpocznie się w sierpniu i potrwa do końca 2007 r. W jej zakres wchodzą działania w prasie, Internecie oraz wydarzenia skierowane bezpośrednio do grupy docelowej.

"Wygrana w przetargu potwierdza zadowolenie Browaru Belgia z usług agencji. Nasz długoletni klient docenił nasze doświadczenie, znajomość branży oraz zaproponowaną formę współpracy" - mówi Dorota Zmarzlak, prezes Twenty Four Seven PR.

Realizacją projektu w Twenty Four Seven PR zajmie się Agata Wiśniewska - Account Manager. Pracuje ona w zespole kierowanym przez Bogdana Markiewicza - Senior Account Managera.

Twenty Four Seven PR prowadzi działania public relations dla Browaru Belgia od 2003 roku. W tym czasie agencja zrealizowała dla Browaru Belgia wiele kampanii, m.in. była autorem pierwszej kampanii dla marki Frater w 2004 roku.

Dołącz do dyskusji: Twenty Four Seven PR dla Fratera

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl