SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

UPC migruje klientów do droższych pakietów Canal+. Można rozwiązać umowę

Sieć kablowa UPC Polska rozpoczęła proces migracji klientów dotychczasowych pakietów Canal+ do ich nowej wersji, oferowanej w wyższej cenie. Abonenci, którzy nie zaakceptują zmian, mogą bezkarnie zrezygnować z oferty premium.

Klienci starych pakietów Canal+ otrzymali właśnie od UPC listy, w których podano, że “w związku z wprowadzeniem nowych pakietów przez nadawcę Canal+ zmianie ulegną warunki świadczenia usługi Canal+”.

- UPC jest ostatnim operatorem, który zmienia ceny pakietów Canal+ wprowadzone przez nadawcę ponad rok temu. UPC podpisało umowę dotyczącą nowych warunków dostępu do tych kanałów w lutym tego roku. Już wtedy o tym informowaliśmy i wprowadziliśmy zmiany do oferty dla nowych klientów tego pakietu - mówi Wirtualnemedia.pl Michał Fura, rzecznik prasowy sieci UPC Polska.

Wprowadzone na początku tego roku nowe pakiety to Canal+ Premium Sport (ze stacjami Canal+ Sport HD, Canal+ Sport, Canal+ Family HD, Canal+ Family, Canal+ Family 2 HD, Canal+ Family w promocji cenie 39,90 zł miesięcznie), Canal+ Premium Film (z kanałami Canal+ HD, Canal+, Canal+ Film HD, Canal+ Film, Canal+ Film 2 HD i Canal+ Film 2, także za 39,90 zł miesięcznie) oraz pakiet Canal+ Premium Sport& Film zawierający wszystkie kanały pod marką Canal+ oraz dostęp do serwisu Canal+ na życzenie. Kosztuje on w promocji 49,90 zł miesięcznie (więcej na ten temat).

W starej ofercie UPC Polska były dwa pakiety z Canal+: Canal+ HD (z wszystkimi kanałami pod tą marką w jakości HD) oraz Canal+ SD (z wszystkim stacjami poza Canal+ Film 2). Canal+ HD oferowany był w ub.r. - zależnie od promocji - w cenach wynoszących 35 zł lub nawet 30 zł (przy umowie na rok).

- Obecnie informujemy tych, którym kończą się warunki promocyjne o nowych warunkach korzystania z Canal+, wynikających z nowej umowy z nadawcą. Chcemy jednak, aby klienci nadal korzystali z kanałów premium Canal+, dlatego z myślą o tych, których dotyczy zmiana przygotowaliśmy nowe promocje - mówi Fura.

Abonenci starych pakietów, którzy nowej oferty nie zaakceptują, mają prawo rozwiązania umowy bez konsekwencji, ale tylko tej dotyczącej Canal+. Aby tego dokonać muszą dostarczyć do  operatora odpowiednie oświadczenie do 30 września br.

Sieć kablowa UPC Polska na koniec miała 886 800 abonentów telewizji cyfrowej (dowiedz się więcej).

 

Dołącz do dyskusji: UPC migruje klientów do droższych pakietów Canal+. Można rozwiązać umowę

15 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
zxc
I jesteście też ostatnim operatorem który nadal nie ma w ofercie kanału nSport + pomimo wielu codziennych prózb abonentów o dołączenie tego kanału na waszym FB i tego że jestescie udziałowcem NC+.Pozatym ten kanał jest częścią ofert sportowej paczki C+,więc z jakiej racji mam płacić teraz dużo więcej za mniej...Gdyby w zamian włączyliście w końcu nSport +,to by jeszcze ta podwyżka była zrozumiała.Wstyd.
0 0
odpowiedź
User
MAREK09
Skoro podpisaliście umowę z NC+ na nowych droższych warunkach to czemu nadal nie ma w waszej ofercie podstawy w postaci kanału nSport + ?Kuriozum normalnie....
0 0
odpowiedź
User
Jan
Niestety UPC strasznie się popsuło jeśli chodzi o obsługę klienta. Dzwonię do nich że nie działa mi net a oni mi chcą sprzedać telefon, no ku...a dzwonię na dział techniczny a tam w ogóle nie obchodzi ich moja awaria tylko żeby wcisną mi telefon. Mówię że do telefonu musi działać internet, a pan mi mówi że jak kupię telefon to szybciutko naprawią internet. Gadałem z sąsiadami i mieli podobnie. Co się stało z tą firmą kiedyś jak był problem obsługa była świetna i szybka dziś jak czegoś nie kupisz to nie naprawią. Czy czasem takim podejściem nie powinien się zająć UOKIK?
0 0
odpowiedź