SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

US Pharmacia dalej z trzy,14 public relations

US Pharmacia przedłużyła na kolejny rok współpracę z trzy,14 public relations, przy obsłudze programu edukacyjnego Akademia Farmaceuty.

Jesień to czas, kiedy rusza II edycja Akademii Farmaceuty, projektu US Pharmacia, już po raz drugi realizowanego przy współpracy z agencją trzy, 14 public relations. Tegoroczna edycja odbywa się pod tytułem „Marketing dla farmaceutów”.

II edycja projektu będzie się różnić od poprzedniej. Cykl szkoleń wsparty będzie platformą komunikacyjną zaprojektowaną indywidualnie przez trzy,14 public relations dla potrzeb programu. Zakres tematów poruszanych podczas II edycji warsztatów Akademii Farmaceuty to przede wszystkim wiedza dotycząca obecnego wyglądu rynku farmaceutycznego w Polsce, roli farmaceuty jako doradcy w aptece, narzędzi marketingowych używanych przez nowoczesnego aptekarza oraz niezbędnych elementów składających się na Model Aktywnego Doradztwa.

trzy, 14 public relations odpowiedzialna jest za stworzenie planu komunikacji Akademii Farmaceuty, layoutu materiałów AF, tworzenia artykułów nawiązujących tematyką do zakresu szkoleń. Agencja jest również autorem wszystkich materiałów dotyczących Akademii Farmaceuty zamieszczanych na stronie www.usp.pl.

Celem projektu Akademii Farmaceuty jest chęć wsparcia farmaceutów w ich dążeniu do osiągania jak najlepszych wyników w swojej pracy. Szkolenia z AF mają za zadanie zarówno inspirować jak i zachęcać właścicieli aptek i farmaceutów do doskonalenia umiejętności i postaw, które wpływają na atrakcyjniejsze postrzeganie apteki i personelu przez pacjentów.

Dołącz do dyskusji: US Pharmacia dalej z trzy,14 public relations

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl