SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Value Media urosła o dwie trzecie, 6,5 mln zł zysku

Agencja mediowa Value Media (należy do holdingu Group One) osiągnęła w ub.r. wzrost przychodów o 65,4 proc. do 465,58 mln zł, a jej zysk netto zwiększył się z 5,55 do 6,5 mln zł.

Maciej Hutyra, prezes Value MediaMaciej Hutyra, prezes Value Media

Value Media urosła w ub.r. przede wszystkim na usługach reklamowych - wpływy w tym zakresie poszły w górę z 279,49 do 461,67 mln zł. Natomiast przychody z pozostałych usług zwiększyły się z 2,01 do 3,91 mln zł.

Agencja prawie całość wpływów wypracowała w kraju - wzrosły one z 278,86 do 464,25 mln zł. Natomiast przychody z innych krajów Unii Europejskiej zmalały z 2,64 do 1,33 mln zł.

Wpływy od innych spółek z holdingu Group One sięgnęły w ub.r. 6,82 mln zł, wobec 5,71 mln zł rok wcześniej. Na zeszłoroczną kwotę złożyło się przede wszystkim 3,37 mln zł od SalesTube, 1,5 mln zł od Mediaplus Warsaw i 919,3 tys. zł od Change/Serviceplan.

Na działalność operacyjną Value Media przeznaczyła w ub.r. 456,95 mln zł, co wobec 273,25 mln zł rok wcześniej oznacza wzrost o 67,2 proc. Koszty usług obcych zwiększyły się z 266,58 do 445,77 mln zł.

Wydatki na wynagrodzenia wzrosły z 4,43 do 7,56 mln zł, na ubezpieczenia społeczne i inne świadczenia pracownicze - z 1,03 do 1,8 mln zł, a koszty operacyjne określone jako pozostałe - z 449,7 do 706,9 tys. zł. Agencja w ub.r. zatrudniała średnio 97 pracowników, o 14 więcej niż przed rokiem.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Zysk sprzedażowy Value Media zwiększył się z 8,25 do 8,63 mln zł, a operacyjny - z 7,87 do 8,38 mln zł. Agencja zanotowała też wzrost wpływów finansowych (głównie z odsetek i dywidend) ze 141,5 do 533,7 tys. zł i kosztów finansowych z 402,4 tys. do 1,35 mln zł.

Jej zysk netto poszedł w górę z 5,55 do 6,5 mln zł, m.in. dzięki spadkowi kwoty zapłaconego podatku dochodowego z 2,06 do 1,07 mln zł.

Do Group One należy 95 proc. udziałów Value Media, pozostałe 5 proc. ma członek zarządu agencji Bartłomiej Kamiński.

W poniższej grafice bieżący rok obrotowy to 2022, a poprzedni - 2021

Dołącz do dyskusji: Value Media urosła o dwie trzecie, 6,5 mln zł zysku

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl