SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

W długi weekend każdy Polak oglądał telewizję przez ponad 4 godziny

Prawie 4 godz. i 18 min. - tyle średnio czasu przed telewizorem w każdy dzień tzw. długiego weekendu (od 11 do 14 czerwca br.) spędził statystyczny Polak. Hitem tych czterech dni były transmisje z festiwalu w Opolu, a najpopularniejszą stacją - Jedynka.

Rok temu, długi weekend z Bożym Ciałem, przypadał pod koniec maja, a czas oglądania telewizji był wtedy krótszy o niecałe 3 minuty - wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.

Na czele dwudziestu najpopularniejszych programów weekendu znalazły się dwie transmisje z festiwalu w Opolu - pierwsza część koncertu "Superduety" z widownią wynoszącą 5,26 mln osób i pierwsza część "Superjedynek", którą obejrzało 4,69 mln widzów (więcej na temat oglądalności Opola). Trzecią pozycję zajął niedzielny serwis sportowy Jedynki po "Wiadomościach" - przyciągnął przed ekrany 4,54 mln widzów.

W rankingu dominują pozycje TVP 1, TVP 2, dwa miejsca zajmuje TVN, a tylko jedno - Polsat (film "Ryzykanci" na miejscu 20. z 2,85 mln oglądających). Do zestawienia nie weszły dwa mecze Ligi Światowej Siatkówki pomiędzy Brazylią a Polską, które pokazywała stacja Zygmunta Solorza-Żaka. Spotkania te, transmitowane w Polsacie w sobotnie i niedzielne popołudnia, zgromadziły średnio 1,39 mln widzów przy udziale na poziomie 15,36 proc.

Top 20 programów w okresie od 11 do 14 czerwca br.




Wszyscy 4+

Program Stacja Data AMR SHR %
OPOLE 2009 - SUPERDUETY
/TRANSMISJA/
TVP1 14-06-2009 5 263 109 36,06%
OPOLE 2009 - SUPERJEDYNKI
/TRANSMISJA/
TVP1 13-06-2009 4 692 621 34,64%
SPORT /SERWIS SPORT./ TVP1 14-06-2009 4 545 644 36,96%
DLACZEGO NIE! /FILM KOM.POL./ TVP2 11-06-2009 4 166 721 28,73%
BARWY SZCZESCIA
/SER.POL./
TVP2 11-06-2009 4 126 778 29,89%
TELEEXPRESS TVP1 11-06-2009 4 089 767 42,28%
FAMILIADA
/TELETURNIEJ/
TVP2 14-06-2009 4 026 072 40,46%
JAKA TO MELODIA ?
/TELETURNIEJ/
TVP1 11-06-2009 3 916 862 37,36%
OPOLE 2009 - KABARETON
/TRANSMISJA/
TVP1 13-06-2009 3 814 130 43,97%
NA DOBRE I NA ZLE /SER.OBYCZ.POL./ TVP2 12-06-2009 3 777 052 28,25%
WIADOMOSCI TVP1 11-06-2009 3 737 877 29,94%
OPOLE 2009 - PREMIERY
/TRANSMISJA/
TVP1 12-06-2009 3 697 594 29,82%
KLAN
/TELENOWELA POL./
TVP1 11-06-2009 3 626 878 37,35%
OPOLE 2009 - GWIAZDORSKIE TOWARZYSTWO MUZYCZNO-WOKALNE /TRANSM./ TVP1 12-06-2009 3 607 017 26,05%
PLEBANIA
/TELENOW.POL./
TVP1 11-06-2009 3 494 091 35,34%
FAKTY TVN 11-06-2009 3 369 504 29,27%
ZLOTOPOLSCY
/TELENOWELA/
TVP2 14-06-2009 3 010 109 30,94%
WYGRAC ZE SMIERCIA /FILM USA/ TVN 12-06-2009 2 999 054 21,90%
RANCZO
/SER.KOM.POL./
TVP1 11-06-2009 2 942 413 31,79%
RYZYKANCI /FILM SENS. USA/ Polsat 11-06-2009 2 849 318 19,77%

Najpopularniejszym kanałem w okresie od 11 do 14 czerwca br. była TVP 1 z udziałem na poziomie 23,24 proc. Na drugi miejscu znalazła się TVP 2 (miała 15,25 proc. udziału), a dalej uplasowały się: Polsat (14,05 proc.) i TVN (12,62 proc.).

Udziały stacji 11 - 14.06.2009


Wszyscy 4+ 16-49
Kanał SHR % SHR %
TVP1 23,42% 21,03%
TVP2 16,68% 15,25%
Polsat 14,05% 16,09%
TVN 12,62% 13,95%
TVP INFO 4,41% 2,71%
TVN24 2,38% 1,69%
TV4 2,20% 2,52%
TVN7 1,76% 2,11%
PULS 1,02% 0,86%
Disney Channel 0,93% 0,76%

Dołącz do dyskusji: W długi weekend każdy Polak oglądał telewizję przez ponad 4 godziny

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl