SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Siedem agencji chce obsługiwać marketingowo warszawski ratusz

Do przetargu Urzędu Miasta Warszawy na obsługę marketingową zgłosiło się siedem agencji - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Są wśród nich m.in. Fabryka Marketingu, Partner of Promotion i Cityboard Media.

Przetarg stołecznego ratusza podzielony jest na dwie części. Pierwsza dotyczy usług marketingowych w zakresie kreacji i produkcji materiałów informacyjno-promocyjnych dla aktywności wizerunkowych, promocyjnych, reklamowych i informacyjnych realizowanych przez Biuro Rozwoju Gospodarczego Urzędu m.st. Warszawy. Budżet na tę część wynosi 118,7 tys. zł netto (bez VAT), a umowa zostanie zawarta na okres do 5 grudnia br.

W tej części swoje oferty złożyły agencje: TKM Group (z ceną 133,4 tys. zł), Allegro (135,4 tys. zł), Partner of Promotion (104,3 tys. zł), BIA24 (115,3 tys. zł), Cityboard Media (54,4 tys. zł), Łukasz Puchalski (125,3 tys. zł).

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Część druga dotyczy z kolei kampanii promocyjnej Warszawy realizowanej on-line. Budżet tej części przetargu wynosi natomiast 126,3 tys. zł, a umowa będzie zawarta do 24 listopada br. Współpracą w tym zakresie zainteresowane są natomiast agencje: Partner of Promotion (131,6 tys. zł), Cityboard Media (138,6 tys. zł) i Fabryka Marketingu (92,2 tys. zł).

 

Dołącz do dyskusji: Siedem agencji chce obsługiwać marketingowo warszawski ratusz

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl