SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„We mnie jest rock” - kampania wizerunkowa Antyradia

Eurozet kontynuuje kampanię wizerunkową Antyradia pod hasłem „We mnie jest rock”. Od piątku 13 stycznia br. emitowane są spoty telewizyjne.

Akcja „We mnie jest rock” wystartowała pod koniec ub.r., a jej celem jest zwiększenie rozpoznawalności marki. Plakaty pokazują klisze rentgenowskie z prześwietloną klatka piersiową i dłonią. To największa kampania w historii rozgłośni i pierwsza po poszerzeniu zasięgu stacji, które miało miejsce w 2014 roku.

Od wczoraj stacje telewizyjne (m.in. TVN24, TVN Turbo, Polsat News, Polsat Play, Kino Polska, Discovery Historia) emitują 15-sekundowy spot wizerunkowy pt. „We mnie jest rock”.

Kreację reklam przygotowała agencja LiquidThread, spot wyprodukował dom produkcyjny F25, a za zakup mediów odpowiadał ZenithOptimediaGroup.

Z danych Radio Track wynika że od września do listopada br. udział Antyradia w rynku radiowym wyniósł 1,6 proc.

Dołącz do dyskusji: „We mnie jest rock” - kampania wizerunkowa Antyradia

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
nick
w anty raiu tylko jest rocka co w rock radiu czyli nic
0 0
odpowiedź
User
tomekkmk
nie przesadzaj nie jest tak źle z tym Antyradiem
0 0
odpowiedź
User
yy
Widzę, że gdy pod artykułem pojawia się dużo negatywnych komentarzy, to klik... i publikuje się kolejny.
Artykuł sponsorowany?
0 0
odpowiedź