SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Widzowie pokochali patriotyczne show TVP 2

Emitowane w piątkowe wieczory w TVP 2 widowisko patriotyczne"Kocham Cię Polsko" przyciągnęło więcej widzów niż miały w tymczasie TVP 1, Polsat i TVN prezentujące filmy fabularne. Showpodniósł też widownię Dwójki w porównaniu do ub.r.

Średnia oglądalność pierwszej edycji "Kocham CięPolsko" wyniosła 3,14 mln widzów przy udziale w rynku napoziomie 22,46 proc. w grupie 4+ i 20 proc. w grupie 16-49 - wynikaz danych AGB Nielsen Media Research przygotowanychdla Wirtualnemedia.pl.Rok temu TVP 2 miała w tym samym paśmie (piątki między 21.10 a22.25) mniej widzów, bo 2,74 mln i niższy udział w rynku - wyniósłbowiem odpowiednio 20,63 proc. i 15,09 proc.

W czasie emisji show Dwójka wygrała zkonkurencją. Na drugiej pozycji znalazła się wtedyJedynka nadająca głównie filmy fabularne, co dałojej 19,6 proc. udziału w 4+. Na trzecim miejscu uplasował sięTVN (filmy; 16,62 proc.), a na czwartym -Polsat (też gł. filmy; 14,38 proc.).

Z danych telemetrycznych wynika, że program "Kocham Cię Polsko"oglądały głównie kobiety, widzowie powyżej 45. roku życia,mieszkańcy wsi, małych i średnich miast oraz osoby z wykształceniempodstawowym i wyższym.

Wpływy ze spotów reklamowych wyemitowanych wokół show wyniosły6,7 mln zł (dane cennikowe bez rabatów).

Kolejna edycja "Kocham Cię Polsko" będzie nadawana w TVP 2jesienią. Produkująca program firma Rochstar rozpoczęła już zdjęciado nowych odcinków.

Widownia "Kocham Cię Polsko" odcinek poodcinku
kochamciepolskoodcinki

Oglądalność konkurencji w czasie emisjiprogramu
kochamkonkurencja

Profil widowni "Kocham Cię Polsko"
profilkochamtvp2

Dołącz do dyskusji: Widzowie pokochali patriotyczne show TVP 2

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl