SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Więcej za reklamę w TVP

Średnio 10 proc. więcej od nowego roku za reklamę w Telewizji Polskiej.

Stawki w cenniku reklamowym Telewizji Polskiej na styczeń i luty 2007 roku są średnio o ok. 10 proc. wyższe niż w tym samym czasie rok wcześniej.

Dla przykładu w Jedynce za 30-sekundową reklamę po „Wiadomościach” trzeba będzie zapłacić 48 tys. zł (cena netto), natomiast w Dwójce po „Na dobre i na złe” 36 tys. zł. Najdroższy spot po „M jak miłość” – prawie 65 tys. zł.

Biuro Reklamy TVP przewiduje w przyszłym roku niestandardowe formy reklamy, a przede wszystkim oferuje nowy produkt - przygotowany we własnym zakresie System Omega.

„Warto zauważyć wprowadzenie Systemu Omega - innowacyjnego narzędzia wspierającego procesy analiz i planowania kampanii telewizyjnych, uwzględniającego wpływ czynników o charakterze jakościowym na efektywność kampanii reklamowych w telewizji” – mówi nam Kazimierz Piekarz, Dyrektor ds. Marketingu i Rozwoju Biznesu w BRTVP.

„W zakresie produktowym wprowadzamy tzw. reklamę wariantową polegającą na emisji różnych wersji reklamy w zależności od wcześniej zdefiniowanych kryteriów przez klienta, np. po wygranym meczu piłkarskim nadawana jest radosna reklama z gratulacjami, a po przegranym, podziękowania podtrzymujące piłkarzy i widzów na duchu” - dodaje Piekarz.

Na szerszą skalę wprowadzona zostaje również możliwość reklamowania się w kanałach tematycznych oraz nowatorskie formy reklamowe w interaktywnych kanałach przekazu, tj. telewizja interaktywna i kanały mobilne.

Dołącz do dyskusji: Więcej za reklamę w TVP

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl