SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Większość największych reklamodawców korzysta z Facebooka

Zdecydowana większość największych amerykańskich reklamodawców wykorzystuje serwis społecznościowy Facebook do promowania swoich marek i produktów.

Ja podaje sam portal, na jego stronach obecnych jest 83 ze 100 firm wydających w USA najwięcej pieniędzy na reklamę. Są wśród nich m.in. Johnson & Johnson, Nike i AT&T.

To pokazuje, że nastąpiła duża zmiana w podejściu reklamodawców do najpopularniejszego serwisu społecznościowego na świecie i innych tego typu stron. Początkowo nie byli oni zdecydowani na promowanie się w nich, gdyż sami użytkownicy byli przeciwni reklamom. Firmy obawiały się także, że ich loga mogłyby się pojawiać obok obraźliwych treści.

Dane Facebooka pokazują, że firmy reklamują się teraz w serwisie na różne sposoby, niekoniecznie za pomocą tradycyjnych banerów reklamowych. Wiele marek ma np. własne profile, za które nie muszą płacić, a często przyciągają w ten sposób miliony fanów. Dobrym przykładem są tutaj Starbucks i Coca-Cola, które mają grubo ponad 3,5 miliona fanów.

Dołącz do dyskusji: Większość największych reklamodawców korzysta z Facebooka

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl