SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Więzienne życzenia w nowej odsłonie kampanii „Piłeś? Nie jedź!” (wideo)

W telewizji, kinach i kanałach out of home rusza tegoroczna odsłona kampanii „Piłeś? Nie jedź!”. Akcję przygotował Związek Pracodawców Polski Przemysł Spirytusowy.

Kampania „Piłeś? Nie jedź!” przestrzega przed prowadzeniem pojazdów po spożyciu alkoholu i zwraca uwagę na negatywne konsekwencje wynikające z takich zachowań. Przekaz opiera się na urodzinowym okrzyku „Sto lat! Sto lat!”, który w połączeniu z więziennym obrazem ma podkreślać, że żadna kara nie jest odpowiednią rekompensatą dla ofiary wypadku drogowego spowodowanego przez pijanego kierowcę. Kampania jest skierowana przede wszystkim do młodych kierowców (w wieku 18-30 lat), którzy są bardzo często zarówno sprawcami, jak i ofiarami wypadków komunikacyjnych.

Przypomnijmy, że ten koncept kreatywny - przygotowany przez agencję Fabryka Komunikacji Społecznej - był wykorzystywany w ubiegłorocznej odsłonie akcji (więcej o tym).

Obecnie kampania obejmuje spot emitowany w TVN i TVN Turbo, w 44 kinach w całej Polsce oraz na 102 ekranach LCD na 37 uczelniach wyższych i 534 ekranach LCD w kilkuset autobusach komunikacji miejskiej w sześciu miastach. Plakaty pojawią się w 44 wojewódzkich ośrodkach ruchu drogowego, podczas rajdów organizowanych przez Polski Związek Motorowy oraz w ok. 200 autobusach komunikacji miejskiej w jedenastu miastach. Z kolei podczas kontroli drogowych i na 400 stacjach benzynowych sieci BP zostanie wręczonych 50 tys. ulotek. Ponadto odpowiednie komunikaty otrzymają w siedmiu miastach użytkownicy telefonów komórkowych korzystający z technologii Bluetooth, a podczas imprez plenerowych zostaną wykorzystane symulatory dachowania oraz symulatory jazdy z modułem „prowadzenia samochodu pod wpływem alkoholu”.

Kampanię organizuje Związek Pracodawców Polski Przemysł Spirytusowy, który zajmuje się również jej realizacją. Partnerami akcji są Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji, Komenda Główna Policji, Instytut Transportu Samochodowego, Polski Związek Motorowy, koncern BP oraz Fundacja „Krzyś”.
 

Dołącz do dyskusji: Więzienne życzenia w nowej odsłonie kampanii „Piłeś? Nie jedź!” (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl