SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wirtualna Polska przebudowała stronę główną. Więcej wideo i treści z serwisów O2

Strona główna portalu WP.pl została udostępniona w gruntownie zmienionej wersji. Pojawiły się w niej nowe moduły z najważniejszymi informacjami oraz materiałami wideo, m.in. z serwisów dotychczas należących do Grupy O2.

U góry nowej strony głównej umieszczono duży moduł zawierający najważniejsze wiadomości z ostatniej chwili dotyczące wydarzeń politycznych, gospodarczych i sportowych. Dotychczasową sekcję główną przeniesiono niżej, dzieląc ją na dwa bloki tematyczne. Prezentowane są tam luźniejsze treści, m.in. z sekcji styl życia czy rozrywka.

Po prawej stronie pojawiły się dwie nowe sekcje: Wiadomości lokalne oraz Biznes i firma. Pierwszy zawiera obecnie wiadomości tylko z Warszawy, dlatego prezentowany jest - w oparciu o geolokalizację - jedynie internautom ze stolicy. W nadchodzących miesiącach zostanie rozbudowany o informacje dotyczące innych polskich aglomeracji. Pozostali użytkownicy widzą w tym miejscu blok Opinie z komentarzami ekspertów do bieżących wydarzeń. Z kolei sekcja Biznes i firma, skierowana do przedsiębiorców i managerów, zawiera artykuły z serwisu Biztok.pl, dotychczas należącego do Grupy O2.

Ponadto wprowadzono duży blok z treściami wideo pochodzącymi z najważniejszych serwisów Grupy Wirtualna Polska w tym segmencie: WP.tv (poprzednio należącego do Wirtualnej Polski), Kafeteria.tv, Pudelek.tv i Wrzuta.pl (dotychczas w Grupie O2).

- Stawiamy na pełność, jakość i tempo prezentowanych informacji. Chcemy dostarczać użytkownikom wartościowy kontent pełen najświeższych, wiarygodnych i wyczerpujących wiadomości - tłumaczy Michał Brański, wiceprezes ds. strategii w Grupie Wirtualna Polska. - Kilka miesięcy temu „wystudziliśmy” stronę główną portalu, rezygnując m.in. z sensacyjnych tytułów. Po zmianach programowych przyszła kolej na zmianę ekspozycji treści oraz technologiczne i graficzne nowości - opisuje.

W lutym br. strona główna WP.pl zanotowała 8,11 mln użytkowników i 502,4 mln odsłon, a przeciętny użytkownik spędził na niej godzinę i 20:45 minuty (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz wyniki stron głównych wszystkich największych portali).

Dołącz do dyskusji: Wirtualna Polska przebudowała stronę główną. Więcej wideo i treści z serwisów O2

16 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
test
www
odpowiedź
User
kamil
WP bardzo przypomina Onet.
odpowiedź
User
ekspert
beznadziejna strona
odpowiedź