SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Właściciel Showroom.pl dostaje 13 mln euro finansowania. Wśród inwestorów Hubert Burda Media

Grupa Miinto, właściciel polskiego serwisu modowego Showroom.pl otrzymała ponad 13 mln euro od inwestorów. Wśród nowych nowych firm zaangażowanych finansowo w Miinto jest wydawnictwo Hubert Burda Media. Dzięki pozyskanym środkom Miinto zamierza wejść na nowe rynki.

Miinto łączy lokalne butiki i marki z klientami w 8 krajach, w ubiegłym roku podatkowym firma sprzedała produkty za prawie 100  mln euro i spodziewa się dalszego znacznego wzrostu w bieżącym roku podatkowym.

Jak wyjaśnia Miinto jednym z powodów wzrostu przychodów jest zwiększenie średniej wartości koszyka pojedynczego zamówienia do 150 euro, oraz 300 euro w segmencie premium, co z kolei było możliwe dzięki silnemu partnerstwu z lokalnymi butikami i markami w Europie.

Teraz poinformowano, że Miinto otrzymało 13 mln euro finansowania od obecnych i nowych inwestorów. Dzięki najnowszemu zastrzykowi finansowemu grupa zamierza umocnić swoją pozycję na istniejących rynkach, przy jednoczesnym wejściu na nowe.

Do grupy inwestorów zaangażowanych finansowo w Miinto dołączył koncern medialny Hubert Burda Media poprzez swoje ramię inwestycyjne Burda Principal Investments (BPI).

- Miinto to atrakcyjna firma o solidnych fundamentach, która jest obecnie w trakcie bardzo ekscytującej podróży, w której my też chętnie uczestniczymy - zaznacza w komunikacie Christian Teichmann, dyrektor zarządzający w Burda Principal Investments.

Grupa Miinto została założona w 2009 r. i obecnie liczy 200 osób pracujących w centrali w Kopenhadze oraz w biurach regionalnych w Oslo, Amsterdamie, Sztokholmie, Warszawie, Hamburgu, Mediolanie i Zurychu. Miinto sprzedaje produkty online w Danii, Szwecji, Norwegii, Holandii, Belgii, Polsce, Szwajcarii i Włoszech.

W Polsce Miinto weszło w posiadanie platformy Showroom.pl poprzez kupno udziałów w czerwcu br. Showrom.pl to inwestycja BPI i polska platforma poświęcona lokalnej modzie. W październiku br. Showroom.pl ruszył z kampanią „Mamy tyle wspólnego” przedstawiającą różne wzorce kobiecości.

Dołącz do dyskusji: Właściciel Showroom.pl dostaje 13 mln euro finansowania. Wśród inwestorów Hubert Burda Media

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl