SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Wydawca 'Wprost' zatrudnił agencję PR

Spółka AWR "Wprost" nawiązała współpracę z agencją public relations FuturePR, należącą do grupy marketingowej BrainJuice Group. W ramach podpisanej umowy, FuturePR odpowiada za obsługę public i media relations tygodników "Wprost" oraz "Wprost Light".

Poza tym agencja odpowiedzialna jest także za media relations przy obsłudze eventów organizowanych przez wydawnictwo oraz wspiera budowanie obecności AWR "Wprost" w Internecie.

Umowę podpisano do końca roku.

Dołącz do dyskusji: Wydawca 'Wprost' zatrudnił agencję PR

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl