SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Polsat liderem, TVP2 wyprzedziła TVN. Seriale TVP i „Fakty” hitami tygodnia

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły seriale TVP: „M jak miłość”, „Na dobre i na złe”, „Ojciec Mateusz” i „Barwy szczęścia” oraz dziennik „Fakty”. Wśród stacji w 4+ liderem był Polsat, a z trzeciego na drugie miejsce awansowała TVP2 - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

W minionym tygodniu, tj. w okresie od 1 do 7 kwietnia 2019 roku, najwięcej widzów zgromadził poniedziałkowy odcinek serialu „M jak miłość”. Miał on średnio 5,29 mln osób. Udział stacji w tym czasie wyniósł 33,91 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugi był medyczny serial „Na dobre i na złe”. Odcinek tej produkcji pokazany 3 kwietnia miał 3,63 mln oglądających, a jego SHR% wyniósł 24,10 proc.

Podium uzupełnia „Ojciec Mateusz”. Cotygodniowy serial TVP1 w czwartkowy wieczór miał 3,14 mln widzów (20,26 proc. udziału).

Czwarty był codzienny serial Dwójki „Barwy szczęścia”. Produkcję we wtorek śledziło również 3,14 mln widzów (20,40 proc. udziału).

Najchętniej oglądanym programem informacyjnym były „Fakty” TVN, które 4 kwietnia na antenie tej stacji obejrzało 3 mln widzów (23,84 proc. udziału). Była to piąta topowa pozycja programowa w rankingu.

Drugie pod względem oglądalności dzienników były „Wiadomości” Jedynki, które zgromadziły 2,30 mln widzów (emisja 7 kwietnia; 11. pozycja). Do zestawienia top 20 na 12 pozycji uplasowały się jeszcze Wydarzenia” Polsatu z 2,29 mln oglądających (niedzielne wydanie).

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 liderem oglądalności też był serial „M jak miłość”, który miał 1,68 mln osób, co dało TVP2 28,87 proc. udziału.

Drugie miejsce zajęły „Fakty” (1,22 mln widzów; 29,98 proc. udziału), a podium uzupełniają „Kuchenne rewolucje” (1,16 mln widzów; 22,36 proc. udziału).

20 najlepiej oglądanych programów - grupa 16-59.

Udział liderującego Polsatu wśród wszystkich widzów w zeszłym tygodniu zmniejszył się o 0,04 pkt. proc. do 11,11 proc.

Z trzeciej na drugą lokatę awansowała TVP2, której udział w analizowanym okresie wyniósł 8,90 proc. (jednak w dół o 0,03 pkt. proc.).

Podium uzupełnia TVN, który spadł z trzeciej lokaty. Udział tej stacji w zeszłym tygodniu wyniósł 8,82 proc., po stracie względem poprzedniego wynoszącej 0,36 pkt. proc.

Czwartą pozycję zajęła telewizyjna Jedynka (stacja ta miała 8,24 proc. udziału; w dół o 0,18 pkt. proc.).

Łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” w zeszłym tygodniu w porównaniu do poprzedniego zmniejszył się z 37,68 proc. do 37,07 proc.

Wśród widzów w grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) pozycję lidera zajął Polsat. Udział tej stacji zmniejszył się o 0,58 pkt. proc. do 11,64 proc. Wynik drugiego TVN uplasował się na poziomie również 11,64 proc. (w dół o 0,53 pkt. proc.; stacja ta średnio miała zaledwie 4 widzów mniej niż Polsat).

Podium uzupełnia Dwójka (+ 0,15 pkt. proc. do 7,70 proc.), a czwarta była Jedynka (+ 0,31 pkt. proc. do 5,21 proc.).

Wśród widzów w grupie wiekowej 16-59 pierwszy był Polsat (w dół o 0,26 pkt. proc. do 11,79 proc.).

Dołącz do dyskusji: Polsat liderem, TVP2 wyprzedziła TVN. Seriale TVP i „Fakty” hitami tygodnia

26 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
asrtyuijh
Wie ktoś ile miała Szansa na Sukces ?
0 0
odpowiedź
User
Widz
Wie ktoś ile miała Szansa na Sukces ?

1,75 mln widzów i ponad 18% udziały. :)
0 0
odpowiedź
User
Widz
Co się stało, że Jedynka ma wzrost w komercyjnej a spadek w ogólnej? :O
0 0
odpowiedź