SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVP1 i TVN liderami, TVP Info wyprzedziło TVN24 w zeszłym tygodniu. „M jak miłość” hitem

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły serial „M jak miłość”, reality-show „Rolnik szuka żony” oraz mecz Andora-Polska. Liderem oglądalności wśród stacji w 4+ była Jedynka, a w 16-49 - TVN - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Obsada "M jak miłość", fot. MTL MaxfilmObsada

W minionym tygodniu - od 8 do 14 listopada - najwięcej widzów zgromadził poniedziałkowy odcinek serialu „M jak miłość”. Miał średnio 3,56 mln osób. Udział stacji w tym czasie wyniósł 26,13 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Drugi był reality-show „Rolnik szuka żony”. Odcinek programu (nadany 14 listopada) w TVP1 śledziło 3,55 mln osób (26,80 proc. udziału).

Podium uzupełnia eliminacyjny mecz reprezentacji Polski do MŚ 2022 z Andorą, który w TVP1 (w piątek wieczorem) oglądało 3,16 mln widzów, co przełożyło się na 23,98 proc. udziału w 4+.

„Wiadomości” na czele dzienników

Najchętniej oglądanym programem informacyjnym były „Wiadomości” TVP1, które 11 listopada na antenie stacji obejrzało 2,79 mln widzów (20,22 proc. udziału). Była to czwarta topowa pozycja programowa w rankingu.

Drugi pod względem oglądalności wśród dzienników były „Fakty” TVN, które zgromadziły 2,71 mln widzów (emisja 8 listopada; 5. pozycja w ogólnym rankingu). W zestawieniu top 20 na 7 pozycji uplasował się „Teleexpress” Jedynki z 2,31 mln oglądających (piątkowe wydanie), a 9. były „Wydarzenia” Polsatu (2,26 mln; niedziela).

Mecz Andora-Polska na czele w 16-49

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 liderem oglądalności był mecz Andora-Polska, który w TVP1 miał 1,22 mln osób, co dało stacji 25,72 proc. udziału.

Drugie miejsce zajął serial „M jak miłość” (1,18 mln widzów w TVP2; 24,35 proc. udziału), a podium uzupełnia reality-show „Rolnik szuka żony” (1,17 mln osób w TVP1; 23,73 proc.).

20 najlepiej oglądanych programów - grupa 16-59.

Udział liderującej TVP1 wśród wszystkich widzów w zeszłym tygodniu wyniósł 8,74 proc. Wynik stacji zmniejszył się o 0,07 pkt. proc.

Polsat wyprzedził TVN i TVP2

Z czwartego na drugie miejsce awansował Polsat, który miał 7,88 proc. udziału (wzrost o 0,19 pkt. proc.).

Podium uzupełnia TVP2, która spadła z miejsca drugiego. Udział stacji w zeszłym tygodniu wyniósł 7,65 proc. (w dół o 0,31 pkt. proc.). Z trzeciej na czwartą lokatę spadł TVN, którego udział wyniósł 7,60 proc. (- 0,28 pkt. proc.).

Łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” w zeszłym tygodniu w porównaniu do poprzedniego zmniejszył się z 32,34 proc. do 31,87 proc.

TVP Info wyprzedziło TVN24

Z szóstego na piąte miejsce awansowało TVP Info, którego udział wzrósł o 1,87 pkt. proc. do 6,02 proc. Na szóstą lokatę spadło TVN24 (stacja miała 5,29 proc. udziału; + 0,61 pkt. proc.). Wśród czołowych stacji informacyjnych z 14. na 11. miejsce awansował Polsat News (1,86 proc.; do góry o 0,41 pkt. proc.).

TVN liderem w 16-49

Wśród widzów w grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) liderem był TVN. Udział stacji zmniejszył się o 0,45 pkt. proc. do 9,48 proc. Wynik drugiego Polsatu uplasował się na poziomie 8,57 proc. (+ 0,84 pkt. proc.).

Podium uzupełnia TVP1 (+ 0,50 pkt. proc. do 5,86 proc.), która wyprzedziła TVP2 (- 0,44 pkt. proc. do 5,81 proc.).

Wśród widzów w grupie wiekowej 16-59 pierwszy też był TVN (8,50 proc.; w dół o 0,34 pkt. proc.).

Dołącz do dyskusji: TVP1 i TVN liderami, TVP Info wyprzedziło TVN24 w zeszłym tygodniu. „M jak miłość” hitem

23 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
olek
Brawo Twoja twarz i Kabaret na żywo
odpowiedź
User
sebastian
Najbardziej mnie cieszy wynik TTBZ
odpowiedź
User
jordi
Rolnik duży spadek rok do roku
odpowiedź