SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

x-kom świętuje urodziny kampanią (wideo)

Sieć sklepów x-kom ze sprzętem komputerowym rozpoczęła kampanię reklamową z okazji 18 urodzin istnienia na rynku. Przygotowała ją agencja PZL.

Marka x-kom, sieć sklepów ze sprzętem komputerowym, smartfonami i technologicznymi gadżetami rozpoczęła kampanię reklamową z okazji 18 lat istnienia na rynku.

Jej celem jest pokazanie w zabawny sposób, że pracownicy x-kom pomogą wszystkim swoim klientom, nawet w najbardziej nietypowych sprawach czy potrzebach.

Za kreację odpowiedzialna jest agencja PZL, która stworzyła 3 spoty wideo do komunikacji w internecie (digital/social).

Filmy wyprodukował dom produkcyjny F25, postprodukcją zajęło się Rio de Post, za udźwiękowienie odpowiada Studio Juice, a nad wszystkim czuwał reżyser Maciek Kowalczuk.

Dołącz do dyskusji: x-kom świętuje urodziny kampanią (wideo)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Nick
Oglądając ostatnie produkcje reklamowe, człowiek ma wrażenie jakby przeniósł się w czasie conajmniej 20 lat do tyłu. Sztampowość i nuda, ani grama odwagi i żarty z najgorszych polsatowskich kabaretów... Czy pandemia wpłynęła na taki uwiąd wszystkich "teamów kreatywnych". Maskara i tyle...
odpowiedź
User
Agg
Pzl wszystkie reklamy robi na jedno kopyto
odpowiedź
User
Janek
Wszystkie reklamy PZL odnoszę wrażenie są jednym i tym samym pomysłem. Opartym o jedną platformę komunikacyjną: gra słowna. Patrz: Żabka, Żubr, Polkomtel... Swoją drogą ciekawa droga, żeby jechać na takim mechaniźmie, skoro działa to czemu nie :)
odpowiedź