SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

243 tys. widzów „Zakupu w ciemno” w TTV, 225 tys. osób oglądało „Mamma mia!”

Pokazany w środę wieczorem w TTV pierwszy odcinek nowego cyklu „Zakup w ciemno” oglądało średnio 243 tys. widzów. Nadany tego samego dnia debiut „Mamma mia!” miał 225 tys. osób - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

„Mamma mia!”; fot. TTV „Mamma mia!”; fot. TTV

W środę, 1 marca br. o godz. 20.00 stacja TTV pokazała pierwszy odcinek nowego programu „Zakup w ciemno”. Średnia widownia emisji wyniosła 243 tys. osób.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Przełożyło się to na 1,86 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 3,42 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 2,98 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

„Zakup w ciemno” to nowy reality-show, który jest nadawany od poniedziałku do czwartku o godz. 22.00. W każdym odcinku cyklu kilku doświadczonych handlarzy i nie obawiających się ryzyka sprzedawców konkuruje ze sobą walcząc o zdobycie najbardziej wartościowego towaru.

Wszyscy uczestnicy licytują wystawione palety pełne produktów, licząc na prawdziwy strzał w dziesiątkę. - Za niewielkie pieniądze mogą trafić na markowe ciuchy, drogą elektronikę, ale mogą też spektakularnie przeszarżować. Po wygranej licytacji dowiadują się, co zawierają zakupione palety i policzą, ile zarobili lub stracili - czytamy w opisie cyklu.

225 tys. widzów śledziło debiut „Mamma mia!”

Tego samego dnia o 22.00 stacja pokazała pierwszy odcinek kolejnej nowości - „Mamma mia!”. Debiut produkcji miał średnio 225 tys. widzów, co dało odpowiednio 2,57 proc., 3,51 proc. i 3,29 proc. udziału.

Bohaterami każdego odcinka „Mamma mia” są pary para, która przez kilka dni goszczą w swoim domu teściową. Spotkanie obu stron sprawdzi i przetestuje relacje łączące rodziny ze swoimi teściowymi.

W ramach projektu zarówno w roli par, jak i teściowych występują zwykli uczestnicy wyłonieni w castingach. Cykl produkuje Django Media.

Kolejne premierowe odcinki „Mamma mia” TTV pokazywać będzie w środy o 22.00.

Udział TTV w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w ub.r. wyniósł 1,76 proc., a w grupie 16-49 było to 2,78 proc.

Dołącz do dyskusji: 243 tys. widzów „Zakupu w ciemno” w TTV, 225 tys. osób oglądało „Mamma mia!”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl