SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Zbigniew Biskupski naczelnym nowego pisma “Ekologia i Rynek”

“Ekologia i Rynek” to nowy miesięcznik biznesowy na polskim rynku, który wydaje spółka New Business Look. Redaktorem naczelnym tytułu został Zbigniew Biskupski.

Magazyn jest skierowany m.in. do menedżerów wysokiego szczebla, samorządów i organizacji ekologicznych. “Ekologia i Rynek” prezentuje tematykę biznesową w kontekście zagadnień ekologicznych.

 - Na naszych łamach znajdą się nie tylko materiały o nowych technologiach szanujących zasoby naturalne bądź działających na rzecz renowacji środowiska - i to we wszelkich dziedzinach aktywności ludzkiej, od przemysłu poczynając, a na turystyce i rekreacji kończąc. Nasz miesięcznik ma ambicję być forum dla wszystkich zainteresowanych grup - w tym także fundamentalnych ekologów i menedżerów kierujących się wyłącznie zyskiem - zapowiada Zbigniew Biskupski.

Miesięcznik został założony przez dziennikarzy, specjalistów i menedżerów związanych wcześniej z magazynami biznesowymi w Polsce. Kierujący nim Zbigniew Biskupski przez 15 lat pracował w Grupie infor PL, gdzie był m.in. pierwszym zastępcą redaktora naczelnego “Dziennika Gazety Prawnej”, naczelnym "Prawa i Życia", a także członkiem zarządu Infor Ekspert (więcej o jego odejściu). Wydawcą tytułu jest Jacek Szczęsny, wcześniej dyrektor zarządzający Polish Market i dyrektor biura reklamy w Infor Biznes.

Pierwszy numer “Ekologii i Rynek” ukazał się w marcu br. jedynie w darmowej wersji elektronicznej. Od numeru kwietniowego magazyn dostępny jest też na papierze - na razie tylko w prenumeracie, ale od majowego wydania pojawi się także w punktach sprzedaży prasy. Pismo liczy 80 stron, jego cena to 9,90 zł, a łączny nakład wersji papierowej i elektronicznej ma wynosić 30 tys. egz.

Tytuł promowany będzie na targach i konferencjach.

Dołącz do dyskusji: Zbigniew Biskupski naczelnym nowego pisma “Ekologia i Rynek”

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Gienia
Zbyszek! Jesteś boski.
0 0
odpowiedź
User
rosiasz
i to jest fajny pomysł - wąska specjalizacja może być szansą dla prasy jeszcze długo tylko tytuł trochę ciężko brzmi
0 0
odpowiedź
User
Fredek
Łączny nakład w wersji elektronicznej i papierowej wynosić ma 30.000 egzemplarzy. czy to znaczy, ze w wersji elektronicznej 29.999 egzemplarzy a w wersji papierowej 1 egzemplarz? A "przyciężki "tytuł? Ten jest prosty jak "drut" w porównaniu do tytułu, który przez chwilę p. Biskupski wydawał w INFOR Expert. Najbardziej kojarzy się z działem Ekonomia i Rynek z Rzepy. Mimo wszystko powodzenia!
0 0
odpowiedź