SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Zdrożały „Rzeczpospolita”, „Parkiet” i „Puls Biznesu”. Gremi: to techniczna korekta

Od początku roku wzrosły ceny wydawanych przez Gremi Business Communication dzienników „Rzeczpospolita” i „Parkiet”. - To normalna techniczna korekta cen - wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl Dariusz Bąk, prezes GBC. O złotówkę więcej płacą również czytelnicy „Pulsu Biznesu”, wydawanego przez Bonnier Business Polska.

fot. Shutterstock.com fot. Shutterstock.com

Od 2 stycznia br. wydania „Rzeczpospolitej” ukazujące się od poniedziałku do czwartku kupić można w cenie 4,20 zł (wzrost o 10 gr z 4,10 zł), a wydania sobotnie kosztują 4,70 zł (dotąd 4,50 zł). O 30 groszy - z 4,90 zł do 5,30 zł - poszła w góry również cena dziennika ekonomicznego „Parkiet”.

Prezes Gremi Business Communication Dariusz Bąk wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl, że podwyżki były minimalne, ale niezbędne, aby odpowiednio skorygować ceny w stosunku do kosztów funkcjonowania wydawnictwa. - Podjęte działania mają na celu zapewnienie pewnych środków finansowych. Podwyżki są niewielkie i wynikają z kosztów, które ponosi wydawnictwo, głównie związanych z zapewnieniem wysokiej jakości kontentu czy działalność redakcji - tłumaczy Wirtualnemedia.pl Dariusz Bąk.

Od początku roku wzrosła również cena „Pulsu Biznesu” - za wydanie dziennika trzeba zapłacić 5,99 zł, czyli o złotówkę więcej niż w ub.r. W poniedziałek wydawnictwo Bonnier Business Polska nie odpowiedziało nam na pytania dotyczące wzrostu ceny.

Z danych ZKDP wynika, że w listopadzie ub.r. średnia sprzedaż ogółem „Rzeczpospolitej” wynosiła 55 055 egz., a „Parkietu” - 5 135 egz. Z kolei „Puls Biznesu” sprzedawał się w ilości 10 594 egz.

Dołącz do dyskusji: Zdrożały „Rzeczpospolita”, „Parkiet” i „Puls Biznesu”. Gremi: to techniczna korekta

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
cennik
Ceny wzrosły i sprzedaż wzrośnie. Jak to możliwe? Są na to sposoby :)) Ciemny lud to kupi i zaprzyjaźnieni reklamodawcy też. Ale to się niedługo skończy...
0 0
odpowiedź
User
Analityk
Ceny wzrosły, coraz gorsza jakość tekstów, które studenci dziennikarstwa przestali przygotowywać za darmo, bo wiedzę, że pracy nie dostaną. Tyle w temacie. Albo zaczniecie płacić dziennikarzom wprost proporcjonalnie do ich pracy, albo będziecie dalej notować spadki.
0 0
odpowiedź