SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Zenith wygrał przetarg na trzyletnią obsługę Grupy Lotos

Dom mediowy Zenith (należący do Publicis Media) wygrał przetarg na kompleksową obsługę mediową Grupy Lotos. Zajmie się planowaniem i zakupem mediów do kampanii spółki w latach 2019-2021.

fot. materiały prasowe fot. materiały prasowe

W trwającym od początku tego roku przetargu mediowym Lotosu brały udział czołowe domy mediowe. Spółka nie podawała ich liczby i nazw. Z naszych ustaleń wynikało, że były to cztery agencje. Wśród nich pracujący dla Lotosu dotychczas dom mediowy Carat (Dentsu Aegis Network Polska)., który przejął budżet tej spółki w 2017 roku od Starcomu (Publicis Media).

- Oferta, którą zaproponował Zenith, została oceniona jako najlepsza zarówno pod względem merytorycznym, jak i cenowym. Zdecydowaliśmy się na współpracę z firmą, która posiada ponad trzydziestoletnie doświadczenie i obsługiwała dotychczas czołowe, światowe i lokalne marki, również te z naszej branży. Ważne dla nas były także rozwiązania marketingu efektywnościowego opartego na zaawansowanej analityce, które będą wspierać realizację strategii marketingowej Lotosu oraz wynikające z niej działania angażujące odbiorców - mówi Blanka Przybysz-Skrzyniarz, zastępca dyrektora ds. marketingu w Grupie Lotos.

Jak podaje spółka, dzięki współpracy z Zenith, Lotos  uzyska wsparcie w zakresie optymalizacji i maksymalizacji efektywności kosztowej kampanii, monitorowania kluczowych wskaźników oraz know-how dotyczącego rynku mediów.

Przypomnijmy, że obecnie Grupa Lotos jest w trakcie kilku przetargów związanych z jej obsługą marketingową. Szuka m.in. firmy do realizacji krótkich filmów informacyjnych, wybiera agencję PR, jest również w trakcie przetargu reklamowego, w którym wybierze agencję do dwuletniej kompleksowej obsługi strategiczno-reklamowej. Lotos zakończył formalnie współpracę z Robertem Kubicą, który został zawodowym kierowcą teamu Williamsa w Formule 1, sponsorowanego przez PKN Orlen. Z danych Kantar Media wynika, że w 2018 roku Grupa Lotos wydała na reklamy w mediach tradycyjnych (bez internetu) 79,2 mln zł wobec 65,7 mln zł rok wcześniej (dane cennikowe, bez rabatów).

Dołącz do dyskusji: Zenith wygrał przetarg na trzyletnią obsługę Grupy Lotos

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
seba
a to nie mieli tego z Orlenem łączyć?
0 0
odpowiedź