SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

ZenithOptimedia Group utrzymuje obsługę Reckitt Benckiser

Reckitt Benckiser Polska, właściciel takich marek jak Vanish, Finish, Woolite zakończył trwający od października ub.r. przetarg na obsługę mediową. W jego wyniku firma kontynuuje współpracę z dotychczasowym domem mediowym ZenithOptimedia Group - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

Reckitt nie zdradza szczegółów przetargu. Z nieoficjalnych informacji wynika, że oprócz ZOG w przetargu brał udział także dom mediowy Havas Media.

ZOG pracuje dla  Reckitt Benckiser Polska w zakresie planowania i zakupu mediów od 2013 roku  - wtedy wygrywając przetarg marketera powrócił do jego obsługi po rocznej przerwie (w tym czasie media dla firmy planował i kupował Havas Media). Reckitt Benckiser regularnie, zwykle pod koniec roku, robi przegląd ofert domów mediowych.

W październiku 2014 roku polskie oddział koncernu ograniczył współpracę z agencją reklamową Havas Worldwide w zakresie reklamy i produkcji. Do tej pory polski oddział tej agencji obsługiwał 18 marek koncernu. Kampanie autorstwa Havas Worldwide miały często zasięg europejski. Agencja zajmowała się zarówno działaniami ATL, jak i projektami internetowymi i produkcją. Jesienią hub reklamowy agencji odpowiedzialny za strategię i kreację przeniesiono do Niemiec. Polski oddział odpowiada obecnie jedynie za niektóre projekty w internecie, m.in. w social media.

Reckitt Benckiser Polska od maja ub.r. ma nowego dyrektora marketingu Jest nim Selim Akis, który ostatnio pracował jako szef marketingu tego koncernu w Stanach Zjednoczonych. Zastąpił on w Polsce Faraza Shamsi.

Dołącz do dyskusji: ZenithOptimedia Group utrzymuje obsługę Reckitt Benckiser

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl