SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Złota Rączka” - nowe pismo Egmontu

Wydawnictwo Egmont Polska wprowadziło na rynek dwumiesięcznik “Złota Rączka”, którego bohaterem jest Maniek znany z serialu “Maniek Złota Rączka”, emitowanego na antenie Disney Channel. Tytuł wydawany jest na licencji The Walt Disney Company.

Magazyn, którego pierwszy numer ukazał się 14 sierpnia br., kierowany jest do dzieci w wieku od trzech do sześciu lat. Na łamach pisma „Złota Rączka” znaleźć można historyjki z udziałem Mańka oraz proste zadania do wykonania z cyklu „zrób to sam”. Do każdego numeru dołączona będzie zabawka związana z serialem – w pierwszym jest to wiertarka z obracającym się wiertłem.

Dwumiesięcznik liczy 32 strony i kosztuje 7,50 zł. Wydawca nie ujawnia nakładu magazynu. Redaktor prowadzącą tytułu została Jolanta Tomala.

Wprowadzenie pisma na rynek wsparte jest działaniami promocyjnymi na antenie Disney Channel oraz kampanią w mediach własnych Egmontu.

Od marca br. wydawnictwo Egmont Polska wydaje także  książki poświęcone Mańkowi Złotej Rączce. Dotychczas ukazały się dwa tytuły, a kolejne trzy planowane są na wrzesień br.

Dołącz do dyskusji: „Złota Rączka” - nowe pismo Egmontu

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
magda
chce kupić dziecku tą gazete ale nigdzie jej nie ma
0 0
odpowiedź
User
poznanianka
ja wkoncu znalazłam ale byłaostatnia, baaaaaaaardzo trudno dostac
0 0
odpowiedź