SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

292 zgłoszenia do tegorocznej edycji Złotych Spinaczy

Związek Firm Public Relations zakończył przyjmowanie zgłoszeń do branżowego konkursu Złote Spinacze 2018. Łącznie napłynęły 292 zgłoszenia - najwięcej spośród wszystkich dotychczasowych edycji.

Liczba zgłoszeń do Złotych Spinaczy wzrosła w porównaniu z zeszłym rokiem o 10 proc. 292 zgłoszenia wpłynęły w 34 kategoriach: 18 głównych, 13 sektorowych oraz 3 specjalnych. Do kategorii głównych wpłynęły 192 zgłoszenia, do kategorii sektorowych 76 zgłoszeń, a do kategorii specjalnych 24 zgłoszenia.

Spośród kategorii głównych, zgłoszono najwięcej  kampanii społecznych - trzydzieści. Kolejne najczęściej wybierane kategorie główne to media relations (20 zgłoszeń) i social media (15 zgłoszeń).

Wśród kategorii sektorowych najwięcej zgłoszeń wpłynęło do kategorii nieruchomości, budownictwo, dom i wnętrze (13) oraz motoryzacja i transport (11). Najchętniej wybieraną kategorią specjalną był research & insight, gdzie wpłynęło dziewięć zgłoszeń.

Ze względu na brak zgłoszeń nie zostanie uruchomiona jedna kategoria główna, PR finansowy i relacje inwestorskie.

Prace oceni 78-osobowe jury, któremu w tym roku przewodniczy Olaf Krynicki, dyrektor komunikacji oraz rzecznik prasowy Samsung Polska. Nagrody zostaną wręczone po raz szesnasty.

Portal Wirtualnemedia.pl jest partnerem medialnym wydarzenia.

Dołącz do dyskusji: 292 zgłoszenia do tegorocznej edycji Złotych Spinaczy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl