SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Złoto Bałtyku” hitem History. Cykl śledziło 87 tys. widzów

Lokalną produkcję History „Złoto Bałtyku” śledziło średnio 87 tys. widzów. Stacja w czasie emisji produkcji miała zdecydowanie wyższe wyniki oglądalności od średnich długookresowych.

Premierowe odcinki „Złota Bałtyku” na antenie History pokazywane były we wtorki o godz. 21.00, w okresie od 2 do 30 kwietnia 2019 roku. Ich średnia widownia wyniosła 87 tys. osób. Przełożyło się to na 0,59 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 0,78 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych przez nadawcę.

Przynajmniej przez 3 minuty każdy z poszczególnych odcinków oglądało średnio 154 tys. widzów w 4+ (łączny 3-minutowy zasięg wszystkich premierowych odcinków serialu wyniósł 420 tys. osób).

Nadawca informuje, że produkcja w ciągu pierwszych 6 tygodni emisji dotarła do ponad 2,7 mln widzów, z czego ponad 1 mln w grupie komercyjnej 16-49 (uwzględniając zarówno premiery, jak i wszelkie powtórki cyklu).

Najwięcej widzów zgromadził odcinek z 16 kwietnia, który zgromadził przed telewizorami 105 tys. oglądających.

Wyniki oglądalności cyklu „Złoto Bałtyku” z uwzględnieniem widowni uwzględnionej w czasie (do 2 dni od premiery danego odcinka).

Średni udział History wśród wszystkich widzów w zeszłym roku wyniósł 0,247 proc., a w grupie komercyjnej było to 0,245 proc. Oznacza to, że względem długookresowej oglądalności stacji produkcja w 4+ miała o prawie dwukrotnie wyższe udziały, a w grupie komercyjnej było to ponad trzykrotnie więcej.

Widzowie w pięcioodcinkowej serii „Złoto Bałtyku” poznają kulisy pracy osób, którymi kieruje gorączka bursztynu. Dowiadują się, jak wygląda długa droga, którą musi przebyć bursztyn - od połowu, przez obróbkę, na sprzedaży w formie wyrobu jubilerskiego bądź rzeźby kończąc. Poznają również metody wykorzystywane do wydobycia jantaru na bałtyckim wybrzeżu, jak i kulisy branży bursztynniczej w Polsce.

Zdjęcia zostały zrealizowane w Gdańsku i okolicach.

Za realizację „Złota Bałtyku” odpowiada ATM Grupa. Reżyserem programu jest Sambor Wilk. Ze strony A+E Networks producentem nadzorującym jest Agnieszka Kubiak, a ze strony ATM Grupy - Krzysztof Jakubowski.

Jak już informowaliśmy jako pierwsi, w czerwcu cykl „Złoto Bałtyku” będzie emitowany na innych rynkach europejskich, na których jest dostępny kanał History. Program trafi do 25 krajów Europy Środkowo-Wschodniej, a będą to: Albania, Bułgaria, Belgia, Bośnia i Hercegowina, Chorwacja, Cypr, Czechy, Dania, Estonia, Finlandia, Grecja, Węgry, Islandia, Kosowo, Łotwa, Litwa, Malta, Macedonia, Norwegia, Rumunia, Rosja, Serbia, Słowacja, Słowenia i Turcja.

Dołącz do dyskusji: „Złoto Bałtyku” hitem History. Cykl śledziło 87 tys. widzów

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Eksport mediowy
8 osób w panelu? Jak można chwalić się błędem statystycznym? Atykuł sponsorowany?
0 0
odpowiedź
User
Maria Awaria
Świetny serial! To są treści, dzięki którym warto mieć jeszcze telewizor w domu. Gratulacje dla twórców serialu!
0 0
odpowiedź